Hallo!
Vandaag was de Walcherse Boktrit...
We waren met de volgende bokkers + paarden:
- Miranda(Heranda) op Herman.
- Simone(Minka) op Pim.
- Cora(Coydog) op Miss mo.
- Myrthe(Miss_mo) op Dewie.
- Letizia(Letizia80) op Katinka.
- Ersilia(Sieltjuh) op Widia.
- Kim(Latino) op Latino.
En dan hadden we Marjon(Bliksemluver) nog op haar stalen Fjord: Retro...
Om 14:00 gingen Marjon en ik alvast naar Herman en Astrid, alvast poetsen. Want om 16:00 gingen we vertrekken... Om 15:00 was Simone er al met Pim, want die kwam van het verst en dan kon Pim nog lekker lang uitrusten! Rond 15:45 kwamen ook Letizia op Katinka en Ersilia op Widia aan bij de camping. Toen gingen Simone en ik maar weer opzadelen, om alvast op te stijgen en op de andere te wachten. Toen we wilden kijken of de rest er al aankwam, kwamen ze net aan! Dus konden we gaan Gelukkig was Herman hardstikke braaf! Toen gingen we dus lekker gister het bos, waar het lekker koel was ondanks de warmte! Lekker stukjes gedraafd, en voor de rest niet gegaloppeerd, want daar was het wel wat te warm voor! Onderaan de duinen waren de paden erg droog dus het stoof nog al, dus werden we lekker vies... Onderweg gingen we ook nog een ijsje halen, wat sommige toeristen niet zo leuk vonden blijkbaar, want ze vonden de paarden niet zo leuk, dus hoor je ons: Ja wij willen in deze warmte toch zeker ook een ijsje halen net als een ander?! En toen zo'n man: Mannen, ga eens weg met die knollen ofzo, en zeggen we zo: Wij zijn vrouwen en dat het geen knollen zijn Onderweg kreeg jammer genoeg Latino van Kim ook nog een mep van Dewie! Maar we hebben vanaf die mep alleen gestapt en toen we gingen draven merkte we dat Latino kreupel liep, en we waren bijna bij de stopplek waar we wat wilden gaan eten en drinken en de paarden wilden laten rusten, maar we waren toch dicht bij de camping, dus zei ik dat we dan maar beter terug konden gaan stapvoets en daar maar wat moesten gaan eten en drinken en dan kon Latino's been even worden afgespoeld! Dus dat maar gedaan, en Kim is daarna wandelend naast Latino alvast naar huis gelopen, terwijl de rest nog even wat aan het drinken was en later gingen Letizia en Ersilia er ook vandoor, en daarna gingen Simone, Cora en Myrthe ook maar op huis aan en bleven Marjon en ik alleen over... Naderhand hebben Marjon en ik, Conny de eigenaresse van de camping een bloemetje gegeven omdat we het aardig vonden dat we de camping als verzamelplek mochten gebruiken en naderhand, wat eigenlijk niet gepland was daar ook nog even lekker wat mochten eten en drinken! Ze vond dat het niet nodig was, maar wij wel! Maar voor de rest was het hardstikke gezellig en dat gaan we zeker nog eens over doen!
Nu de foto's, de kwaliteit is bagger, maar de foto's zijn ook vanaf de fiets gemaakt, maar zo krijgen jullie toch een indruk van onze Boktrit
De foto's die jullie misschien leuk vinden, sla ze dan op in je eigen computer, want heb er even een Picturetrail voor aangemaakt, maar die zal dus binnenkort wel dood gaan...
PS: We reden telkens in een andere volgorde...
Voor: Cora op Miss mo, en dan het hoofdje van Dewie
Voor: Simone op Pim en dan het hoofdje van Mo
Links: Ik op Herman en rechts: Simone op Pim
Weer het hoofdje van Mo
De kont van Latino, Simone op Pim en ik op Herman
Letizia op Katinka en Ersilia op Widia
Nog een keer! En we reden braaf op het ruiterpad!
Kim op Latino en daarachter nog een stukje van de 2 Fjordenbalen!
Cora op Mo
En dit is tegenwoordig erg normaal! Fietsen op het ruiterpad, en het ruiterpad blokkeren zodat je met paarden over het wandelpad moet, omdat je er niet langs kan! Aso's!
Voor weer Letizia op Katinka en daarachter Ersilia op Widia
Hoofdje van Latino, het homo vriendje van Herman
Ik op Herman, Cora op Mo
Kim op Latino
Artistieke foto... Simone op Pim en ik op Herman
Simone op Pim, ik op Herman en Cora op Mo
Nog een x...
Kont van Widia, Letizia op Katinka en Cora op Mo.
Herman kijkt weer zo blij...
Weer het bewijs dat we braaf op het ruiterpad reden Cora op Mo
Voor Herman, achter Simone op Pim
Nog een x
Terug bij de camping en even wat eten en drinken, Herman
Simone met Pim en daarachter Widia en Katinka
Simone op Pim
Nog een x
En de jongste Bokker in ons gezelschap met de oudste pony Myrthe met Dewie!
Cora met Mo
Marjon wilde Astrid even halen... Mo en Astrid, en daarachter nog Myrthe met Dewie
Nog een x Cora met Mo
Simone op Pim, klaar voor vertrek!
En Cora op Mo en Myrthe op Dewie, ook klaar voor vertrek!
Dit waren de foto's!
Laatst bijgewerkt door Heranda op 05-08-04 08:55, in het totaal 1 keer bewerkt