Na Zeijen wil hij niet meer alleen ;)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Na Zeijen wil hij niet meer alleen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-02 20:19

haha, die knol van mij is echt gek, sinds zeijen wil hij niet meer alleen naar buiten Haha! hij begint te staken en hij wil dolgraag met andere paarden mee die ons passeren.
Hij heeft nu volgens mij zoiets van; ik heb nu de ervaring gehad hoe gezellig en leuk dat was, jij kunt de boom in (letterlijk en figuurlijk }> ).
je herkent hem niet meer terug nu, draak.. Tong uitsteken Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 23:24

Haha, leuk zo'n Haf }>
Dus we moeten maar heel veel ritten organiseren, kun jij tenminste ook weer fatsoenlijk rijden. Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 08:36

Wees gerust.. de volgende boktrit is alweer in de maak Knipoog En dit wordt hoogstwaarschijnlijk manege Smit in Pesse.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 16:37

Honeybee schreef:
Wees gerust.. de volgende boktrit is alweer in de maak Knipoog En dit wordt hoogstwaarschijnlijk manege Smit in Pesse.


even off-topic Knipoog

Ik zag toevallig staan dat je het over manege smit had. Daar ben wel eens geweest. Ze organiseren hele leuke ruiterweken en ze hebben er ook wel leuke paardjes volgens mij Haha!
Veel suc6
Laatst bijgewerkt door missy_m op 08-01-02 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-02 17:05

Misschien kan ik hem wel gewoon om kopen door te zeggen; "als je nu niet doorloopt mag je de volgende keer niet mee, ze hebben daar vast ook wel hele leuke paardjes }> "

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 17:09

Ja haha wie weet helpt het!

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 20:07

sorry dat ik het zeg, maar ik heb heel lang bij manege smit gereden, en ik zou er nooit meer willen rijden....
Ik heb nog een video en als je dat ziet, wil je vast ook niet meer. Die stallen zijn pikke donker, vreselijk vies enz enz. Maar, zelf weten hoor, ik ken veel mensen die er niet meer heen zouden willen. Op de site lijken ze idd goed, maar in het echt. Er zijn 2 kanten aan die manege, en voor pension klanten, prachtig en de andere kant voor manege paarden, en die ziet er niet uit.
Er is zelfs (heb ik gehoort van een vriendin (mijn nichtje) van de dochter van..bla bla) een paard dood gegaan toen ie zijn stand uit liep en zijn been in een glas kreeg.... hij moest dus afgemaakt worden, en er stond daar idd altijd een glas en andere troep.

Maar gellukig hebben jullie het nu leuk gehad!! Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 00:57

Ach, als we daar heen gaan, gaan we toch eerst aan bedrijfspionage doen Knipoog

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 16:47

axeltje schreef:
sorry dat ik het zeg, maar ik heb heel lang bij manege smit gereden, en ik zou er nooit meer willen rijden....
Ik heb nog een video en als je dat ziet, wil je vast ook niet meer. Die stallen zijn pikke donker, vreselijk vies enz enz. Maar, zelf weten hoor, ik ken veel mensen die er niet meer heen zouden willen. Op de site lijken ze idd goed, maar in het echt. Er zijn 2 kanten aan die manege, en voor pension klanten, prachtig en de andere kant voor manege paarden, en die ziet er niet uit.
Er is zelfs (heb ik gehoort van een vriendin (mijn nichtje) van de dochter van..bla bla) een paard dood gegaan toen ie zijn stand uit liep en zijn been in een glas kreeg.... hij moest dus afgemaakt worden, en er stond daar idd altijd een glas en andere troep.

Maar gellukig hebben jullie het nu leuk gehad!! Lachen


Ik ben er maar 2 keer geweest en de indruk die ik toen heb gekregen was dat het een leuke manege was, met ruime binnenbak en schone boxen/stands en ze hadden naar mijn idee best wel leuke paardjes in de wei staan... Scheve mond
Maar dat is natuurlijk maar een moment-opname (ik ben er maar iets van 3 keer geweest), ik denk dat jij idd een beter beeld hebt omdat je er ook daadwerkelijk hebt gereden..

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 18:44

de manege heeft 2 kanten. Een oude kant, die er niet uit ziet, voor de manegepony's en paarden en een luxere kant voor pension paarden. Op zich is het wel gezellig, maar ik zou er nooit meer gaan rijden, hoe ze daar behandeld worden Misselijk

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 20:35

We zijn er al geweest om te kijken en constateerden hetzelfde als jij.
We gaan daar dus ook niet rijden.
Lachen