Hoe een bokker te ontmoeten??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Hoe een bokker te ontmoeten??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 21:34

Beetje dom klinkt dit eigenlijk Bloos , maar je hoort veel erover dat mensen op fora mensen hebben leren kennen enzo.
Nou, ik kijk hier steeds een beetje rond, reageer op topics enzo en nu begin ik mensen te herkennen enzo, maar hoe komt het er nou van dat je echt een keer contact met iemand maakt??
Ik zou t best leuk vinden om een keer bok-vriendinnen te maken.. Cool

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 21:37

Weet je, 'k ben een beetje verlegen...
'k vin t een beetje...hoe zeg je dat...om alleen naar zo'n bokmeeting te gaan. 'k heb namelijk geen enkele vriendin die ook een bokker is...

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:38

Nou je prikt een datum. Een leuke plek. Bedenkt een leuke bezigheid (buitenrit, pretpark, etc) en dan laat je het aan iedereen weten. Vervolgens krijg je als het goed is vanzelf wel reactie van mensen of ze komen of niet.

Je kan natuurlijk ook gaan naar de georganiseerde boktmeetings. Misschien handig om keertje te zien hoe het nou precies in zijn werk gaat. Of je spreekt gewoon met een persoon die je graag wil ontmoeten af...

gewoon beetje creatief denken dus Haha!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:39

agh voor iedereen is het nieuw die de eerste keer gaan..! En je hebt toch allemaal de zelfde hobby dus zowiezo ergens om over te praten Lachen

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:35

kom mee paardrijdne in ooostvoorne
zie mn link Lachen

Liselot

Berichten: 32202
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:40

idd zoals de anderen zeggen, ga mee met een meeting die al georganiseerd word of organiseer er zelf 1. het is altijd heel gezellig!