Lijst + tijden clinic Judith Scholte 16-11-2003

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 22:59

Ojee, nou moet ik me nog druk gaan maken hoe ik ga verschijnen met mijn schimmeltje........ ik denk dat ik nog meer even een meiter en een mantel probeer te regelen, ik heb nog wel ergens rode bandage's liggen Schijnheilig

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 23:37

Dan wordt je iig herkend Haha!
Koortje, volgens mij zie je het ook helemaal goed voor je
Gelukkig heb ik iig iemand mee die m'n paard een beetje kent en me kan helpen met haar, want anders.....
Ik heb er iig zin in!
Hopelijk waait het zondag niet zo hard als vandaag, want met zulke wind met de trailer de weg op

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 01:03

nou ik heb vandaag nog even 4 witte bandages kunnen regelen bij een stalgenootje dus das ook geregeld... nu is alleen de vraag welke rijbroek (donkergroen, donkerblauw of donker oranje) ik aan moet doen en welke kleur sweater daar weer boven moet.... Als modeonbewuste man laat ik me dan graag door het andere geslacht adviseren Knipoog Verder zijn nikita en ik vrij makkelijk te herkennen.. Nikita, grootste schimmel (1.76) in het wit. en ik val met mijn 1.97 ook wel op Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 09:57

Hmm, volgens mij heb ik al een aantal keer gelezen dat mensen een blauwe rijbroek aantrekken. Dus de donkerblauwe? Tja, de sweater... welke kleuren heb je?
Daar hangt het natuurlijk ook weer vanaf welke rijbroek je aan moet doen Knipoog

Anoukie, zou je mij je mobiele nummer even willen pb-en. Mocht er iets zijn waardoor we later komen (je weet het nooit) dan kan ik je iig bereiken.

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 10:26

Richtje schreef:
Hmm, volgens mij heb ik al een aantal keer gelezen dat mensen een blauwe rijbroek aantrekken. Dus de donkerblauwe? Tja, de sweater... welke kleuren heb je?
Daar hangt het natuurlijk ook weer vanaf welke rijbroek je aan moet doen Knipoog



Zwart, pino blauw, en fel rood.. ook nog ergens een lichtgele trui... allemaal fleece trouwens... ook nog een gewone sweater, licht blauw met wit en dat dan in horizontale strepen...

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 11:25

Zo, de laarzen & sporen zijn inmiddels gepoetst met de kiwi-in-de-fik methode... en het is nog vrij aardig gelukt ook Haha! kan nog net mij haar er niet in kammen Lachen

Guuske
Berichten: 16
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 11:42

Chronos schreef:
En als je een paard op een bezemsteel voorbij ziet vliegen dan is dat Harry Potter Haha!


Als hij dan maar niet naar de weg is weg vliegt......

Guuske
Berichten: 16
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 11:49

horselover23"]
[quote="MarkKH schreef:
Nog even een ander vraagje... Ik heb twee verschillende chauffeurs... 1 voor het brengen en 1 voor het halen... in de tussentijd staat er dus geen auto voor de trailer en kan mijn paard er dus ook niet in... Is er misschien een mogelijkheid dat ik van iemand een trekhaak "leen" voor die paar uurtjes??


Ik zal vanavond even bij mijn ouders informeren of ze hun auto nodig hebben zondag, zoniet dan neem ik een auto met trekhaak mee.
[/quote]


Ik kom morgen om 11:00 zonder paarden maar met een auto + trekhaak.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 11:50

Guuske"]
[quote="Chronos schreef:
En als je een paard op een bezemsteel voorbij ziet vliegen dan is dat Harry Potter Haha!


Als hij dan maar niet naar de weg is weg vliegt......
[/quote]

Ik zat me toch af te vragen wie je was, maar bedacht het vanmorgen opeens Haha!
Gezellig dat je ook komt kijken!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:04

Ik heb van paard gewisseld!!!! Dus ik ga van L niveau een stapje terug naar - B niveau Haha! Er komen morgen kopers voor Simone dus die moet thuis blijven. Huilen

Maar ja gelukkig rij ik er nu twee dus ik neem Selma (ja ik heb de naam ook niet verzonnen!!) mee. Die is nog NOOIT op vreemd terrein geweest dus ik ben benieuwd of ik ga zandhappen Haha! Tot morgen!

Guuske
Berichten: 16
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:06

Logisch dat je het niet direct wist, maar des te leuker dat je er nu achter bent. Rij je 22 november met Chronos en mij mee naar de clinic Logica van de hulpen in Overberg?

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:19

Ik ben er nog niet uit welke kleur broek ik aan trek , blauweof grijze broek, maar ik trek mijn oranje trui aan (wat een combinatie pff).
Ik ben namelijk niet zo'n zetjes vrouwtje.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:25

jullie zijn trouwens al snel met schoonmaken!

Gisteren zijn chronos en ik wezen shoppen bij hypodrama, ik kon het niet laten om een mooi blauw met lichtblauwe zweetdeken te kopen.
en toen ik die mooie frontriem zag liggen met koper, tja die moest ik maar ook eventjes meenemen, want ik probeer morgen een beetje goed voor de dag te komen. En natuurlijk had ik stiekjes en euqistar nodig om mijn schoonmaakwerk vanmiddag te vergemakkelijken.
dus vanmiddag ben ik druk aan de gang.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:26

`t is zelfs zo erg dat mijn bijrijdster en vriendinnetje Camilla, die mee komt om te groomen, kijken, helpen e.d. zich af gaat vragen wat ze aan moet trekken! Whahahah, heb gezegd dat ze zich maar niet al te druk daarover moet maken! Volgens mij heb ik haar een beetje aangestoken met het "wat moet ik in hemelsnaam aan zondag"virus! Bloos!

Vriendlief maakt ons allemaal voor gek uit, kheb vanmorgen zelfs nog uit moeten leggen waarom men paarden op concours invlecht, en waarom ik het morgen ook wil doen. Snapt `ie niet, ik zou gewoon de manen af moeten scheren zegt hij, net zo makkelijk... Frusty Verdrietig

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:28

Ikzelf kom in een grijze rijbroek, met een grijs vestje en een bordeaux body warmer erop En als ik buiten ben dan heb ik nog een bordeaux jas extra aan Haha! *Mayo is koukleum* *LOL*

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:29

dynamiek schreef:
jullie zijn trouwens al snel met schoonmaken!

Gisteren zijn chronos en ik wezen shoppen bij hypodrama, ik kon het niet laten om een mooi blauw met lichtblauwe zweetdeken te kopen.
en toen ik die mooie frontriem zag liggen met koper, tja die moest ik maar ook eventjes meenemen, want ik probeer morgen een beetje goed voor de dag te komen. En natuurlijk had ik stiekjes en euqistar nodig om mijn schoonmaakwerk vanmiddag te vergemakkelijken.
dus vanmiddag ben ik druk aan de gang.


Vanmiddag krijgt Kore een grote schoonmaakbeurt! Witte voetjes weer wit maken (hoe was dat ook al weer, wit?), eind van de staart af en die in een emmer warm sop douwen, manen of invlechten of kortwieken (minstens 3 centimeter!)... En dan vanavond thuis mn hoofdstel, laarzen en sporen poetsen. Zadel is nog netjes, daar gaat elke dag de hoes omheen. Misschien ff de singel wassen, die is neopreen, zo droog dus.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:34

ja mijn singel moet ik vanavond ook thuis schoonmaken (als ik die maar niet vergeet mee naar huis te nemen), Dynamiek heeft momenteel zo'n vette huid, als ik de singel maar 1x gebruik heb ik al witte vlekken op mijn singel

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:36

Het ergste vindt ik, ik zag gisteren weer zo'n mooie koperen bitje liggen ik zat te dubben of ik die mee zal nemen, maar heb het toch terug gelegd (en daar heb ik nu al spijt van). Ik heb wel een koperenbitje maar die wordt slecht en hij is niet meer zo mooi van kleur.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:38

Jeetje wat maken jullie je allemaal druk! Het is maar een clinic.......
Ik ga niet vlechten. De merrie maar ik nu mee kom heeft nog niet zoveel spiertjes op haar lijf dus als ik vechten ga maken blijft er helemaal NIKS meer over van die hals!!! Haha! Ga natuurlijk wel zorgen dat ze mooi glimt. Wat ik zelf aandoe weet ik echt niet, dat bedenk ik morgen wel als ik mn bed uitstap. Mn Paardrijbroek in iedergeval Haha! Haha! Haha!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:47

Ik zit dus ook te twijfelen of ik wel of niet zal vlechten... Kore vind er echt niks aan, gaat zitten schudden enzo. Verder heeft ze ook nog een deken met halve hals, dus de kans dat morgenochtend vroeg alles nog op zn plek zit is klein, gezien mijn vlechttalent zowieso...

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 13:08

Ik doe meestal ook niet zo aan combinatie's maar ik zal een iets burgelijks voor de zondag uit de kast trekken Haha!
De schimmel ga ik vanmiddag nog wel even de benen,staart en de hals wassen.
En tja vlechten doe ik normaal gesproken niet,maar ze heeft mega smerige manen en ze hangen van links naar rechts bij haar. Dus voor het net zal ik er een paar knotten ingooien.

Ik denk dat ik ook maar iets donkerblauw's aan doe, lekker orgineel Clown

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 13:11

Ben ik trouwens niet de enigste "gek" die met cap gaat rijden, zo'n heerlijk veilige champignon Verward

En hoe laat zijn jullie er zo ongeveer ??

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 13:22

Nee hoor. Ik ga ook met champignon te paard (moet hem nog wel even te leen vragen aan Memiro Haha!) Het paard waar ik mee kom is nog niet zo heel lang onder het zadel. Over het algmeen doen de rem, het gas en het stuur het al wel een beetje, maar hoe dat op vreemd terrein werkt weet ik nog niet. Dus ik ga met buts-muts te paard Haha!

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 13:43

saluut schreef:
Nee hoor. Ik ga ook met champignon te paard (moet hem nog wel even te leen vragen aan Memiro Haha!) Het paard waar ik mee kom is nog niet zo heel lang onder het zadel. Over het algmeen doen de rem, het gas en het stuur het al wel een beetje, maar hoe dat op vreemd terrein werkt weet ik nog niet. Dus ik ga met buts-muts te paard Haha!



Gelukkig Haha!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 13:50

Maar als ze braaf is zet ik hem wel af.... Heb geen zin om de hele film (ze gaan het filmen) te verpesten door zo'n gpa-champignon!