wie heeft er een [***] die ik mag komen meeten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

wie heeft er een lusitano die ik mag komen meeten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 17:04

Nou de titel zegt het al *LOL*
ik ben best wel gefacineerd geraakt door de [***] en dan voornamelijk de cremello Kwijl Wow!. Maarik heb zo'n paard nog nooit bereden *ben benieuwd hoe het voelt en of er echt veel verschil in zit tussen een "standaard"rijpaard en [***].Zal vast wel.. Maar goed wie heeft er zin in een meeting? Haha!

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 17:13

Cremello is alleen maar een kleurtje... Bij mij op stal staan twee Lusitano's, waarvan 1 van onszelf. Het zijn niet de gemakkelijkste paarden om te rijden, maar je mag altijd een keertje langskomen om -in ieder geval- te kijken.

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 17:16

Een Cremmello lusi tja dat wordt zoeken
Wij hebben we 3 schimmels in de aanbieding *LOL* Als je een keer langs wilt komen we zitten in de buurt van Utrecht dan moet je ff PBen en dan kijk ik wat ik kan regelen. *LOL*

Het verschil tussen Lusitano's en gewone rijpaarden moet je voelen! *LOL*

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 17:49

WIj hebben er ook twee op stal staan, niet van mij zelf! Maar ik denk dat daar echt niemand anders op mag! Zag ze gisteren namelijk weer vliegles krijge, den kniet dat het een goed plan is!! Maar zal het aan hen vragen!!

Dizzy

Berichten: 723
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 22:41

Ik heb een Lusitano-palomino.
Hij is net aan het "herstellen" van zijn castratie, dus rijden zit er momenteel niet in.
Misschien woon ik ook te ver weg (in Belgiƫ).
Heb je niet veel aan -sorry-
Misschien is een ruitervakantie in Portugal iets voor jou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 01:05

Dizzy schreef:
Ik heb een [***]-palomino.
Hij is net aan het "herstellen" van zijn castratie, dus rijden zit er momenteel niet in.
Misschien woon ik ook te ver weg (in Belgiƫ).
Heb je niet veel aan -sorry-
Misschien is een ruitervakantie in Portugal iets voor jou?


ahh goss al zijn manlijkheid ontnomen Ach gut
Nou een ruitervakantie is niet echt weggelegd voor mij .. ben eerlijk gezegd niet echt een vakantiefiguur...heb te snel last van heimwee Verdrietig Knipoog

pferdtje: Dat lijkt me wel leuk. Ik woon zelf ongeveer op een half uur rijafstand *met de auto* van Utrecht vandaan.. Misschien zin in een meetinkje? Haha!

abby: Lijkt me ook hartstikke leuk om ze zowiezo eens van heel dichtbij te bekijken. en wat meer te weten te komen over het ras zelf...
*wat een maandblad al wel niet met je kan doen Ach gut * (BIT 100e editie)

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 01:18

Als je het er voor over hebt om hier naar toe te komen ben je van harte welkom om bij Soja te komen kijken.

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 10:37

Volgens mij wordt dat een rondje Utrecht-Gouda-Aerdenhout...

(Overigens vind ik Perlino ook schitterend hoor)

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:03

[***] schreef:
[

pferdtje: Dat lijkt me wel leuk. Ik woon zelf ongeveer op een half uur rijafstand *met de auto* van Utrecht vandaan.. Misschien zin in een meetinkje? Haha!

[/quote]



Hee ik vind het best maar mail anders ff naar de eigenaar. We hebben wel vaker mensen die komen kijken naar wat een Lusitano nou eigenlijk is
ik heb je een PB gestuurd voor het mail adres