Tyrza clinic Assen/Rolde

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 09:50

yokie schreef:
He, dit is geweldig! Met Karin en Laura in de groep op een heerlijke tijd! Top OK dan!


helemaal mee eens, super!

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 10:11

Oh ja, mijn paard heet Muzefee en Liesbet Nijboer rijd (denk ik) mee met Justin.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 16:28

Mijn bokkie loopt nog steeds een beetje kreupel. Ik wil het nog niet helemaal afzeggen, want ik heb er echt zin in en baal best wel een beetje. Ik kom sowieso kijken... en wanneer mirkje niet klaar is, neem ik misschien een ander paard mee. en de laatste optie is afzeggen...

Alja

Berichten: 25599
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 17:10

zag mezelf eerst wel staan maar nu niet meer...... Verdrietig Verdrietig
mag ik niet meer komen Haha! Scheve mond

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 20:45

Ik zie je nog steeds staan... Haha!

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 09:04

Mijn paard is uitgegleden in de wei. Volgende week neem ik haar mee naar Rodinde. Ik rijd haar niet deze week.
Waarschijnlijk neem ik het paard van mijn instructrice mee en anders waarschijnlijk eentje van mijn stalgenoot.

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 10:12

Zaterdag: Afbeelding

Er is een klein kansje op regen.
Waar gaat de voorkeur naar uit? Buiten is veel meer ruimte en bos, dus eventueel lekker buiten uitstappen is een optie.

Binnen is minder ruimte maar uiteraard wel droog.

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 17:04

Hoe is het met de bodem? Gistermiddag heb ik er even gekeken, maar ik vraag me af hoeveel water de bak kan verwerken... Romanoff is een mietje en houdt niet van natte voeten. Cool

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 17:12

Kitty schreef:
Vanuit de richting Hoogeveen (A28):
Neem afslag Assen-Zuid en houd rechts aan richting Rolde/Gieten(N33?)
Na een paar kilometer (eindje voorbij Texaco-pomp) ga je de autoweg af (afslag Rolde).
De rotonde ga je driekwart rond (linksaf dus).
Hierna ga je de eerste weg rechts, richting Rolde.
Na enkele meters rijd je Rolde in.
De eerstvolgende rotonde ga je rechtdoor.
Daarna neem je de eerste weg links (net voor het tankstation "Brands")
Deze weg rijd je uit. Einde weg ga je links.
Na zo'n tweehonderd (?) meter neem je de onverharde weg naar links (grindsteentjes) (voor de drempel en voor een weitje met shetlanders) en ga je meteen weer links. Je komt uit bij een hek bij een zandvlakte, ons clubterrein.


Even een kleine opmerking: Kitty schreef: "Daarna neem je de eerste weg links (net voor het tankstation "Brands")"
Het is niet de eerste, maar de tweede straat die je moet hebben!
Het zandpad naar de buitenbak is na ongeveer 450 meter naar links, de weg maakt er zelf een bocht naar rechts.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 18:22

Kitty schreef:
Zaterdag: Afbeelding

Er is een klein kansje op regen.
Waar gaat de voorkeur naar uit? Buiten is veel meer ruimte en bos, dus eventueel lekker buiten uitstappen is een optie.

Binnen is minder ruimte maar uiteraard wel droog.


Ben nu al aardig verkouden, dus ik ben er persoonlijk blijer mee als we een binnenbak hebben.....

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:32

Ik heb de binnenbak gereserveerd vanaf 11.00 uur tot 19.00 uur.
Ik zorg voor broodjes (kaas of ham) en drinken (koffie, thee, fris en ranja).

Aangezien Muzefee even in de ziektewet zit, rijd ik mee met Mondriaan. Ook een M2-paard.

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:45

De routebeschrijving naar de binnenbak (Voor de routeplanner: Deurze 25 in Deurze):

Vanuit de richting Hoogeveen (A28):
Neem afslag Assen-Zuid en houd rechts aan richting Rolde/Gieten(N33?)
Na een paar kilometer (eindje voorbij Texaco-pomp) ga je de autoweg af (afslag Rolde).
De rotonde ga je driekwart rond (linksaf dus).
Hierna ga je de eerste weg rechts, richting Rolde.
Na enkele meters rijd je Rolde in.
De eerstvolgende rotonde ga je rechtdoor.
Je volgt de weg (drempels...) en rijdt Rolde weer uit.
Aan je linkerhand krijg je op een gegeven moment een flitskast. Hier mag je 60 km/uur rijden.
Daarna krijg je een tractorenzaak aan je linkerhand (Blaauw-Rolde).
Een paar honderd meter na dat bedrijf ga je linksaf het dorp Deurze in (op de hoek is een cafe).

Je rijdt steeds rechtdoor. Er volgt een bocht links, gevolgd door een bocht rechts. Na deze twee bochten krijg je ga je links van het derde huis de oprit op (links). Aan beide kanten van de oprit ligt een dikke kei.
Je rijdt de oprit helemaal af naar achteren en kunt aan de achterkant van de achterste schuur parkeren. Als je daar de schuifdeur door gaat, kom je bij de binnenbak.


Vanuit de richting Groningen (A28):
Neem afslag Assen-Noord. Onder aan de afrit ga je bij de rotonde rechtsaf.
Rijd steeds rechtdoor (voorbij de Mc.Donalds en twee verkeerslichten, pas op, camera).
Bij de eerste grote kruising (tegenover Univé) ga je linksaf richting Rolde. Volgens mij is dit na de snelweg het derde verkeerslicht dat je tegenkomt.
Je gaat weer telkens rechtdoor, ook door verkeerslichten. De rotonde die je tegenkomt ga je ook rechtdoor. Dit is de eerste afslag op de rotonde.
Uiteindelijk kom je bij een rotonde waar je aan de linkerkant de Gamma ziet. Ook hier ga je rechtdoor, bordje volgen richting Rolde.
Je komt nog weer een rotonde tegen waar je rechtdoor gaat.
Aan het einde van de weg ga je linksaf, richting Rolde.
Na ongeveer een kilometer ga je rechtsaf het dorp Deurze in (op de hoek is een cafe)

Je rijdt steeds rechtdoor. Er volgt een bocht links, gevolgd door een bocht rechts. Na deze twee bochten krijg je ga je links van het derde huis de oprit op (links). Aan beide kanten van de oprit ligt een dikke kei.
Je rijdt de oprit helemaal af naar achteren en kunt aan de achterkant van de achterste schuur parkeren. Als je daar de schuifdeur door gaat, kom je bij de binnenbak.

Ik heb mijn telefoon bij me voor het geval je nog van plan bent te verdwalen (Let op: ik heb een nieuw nummer).
Als je even pb't, stuur ik het nummer door.




Als je trouwens eten of drinken wilt, PB dat dan even. Dan kan ik er rekening mee houden bij de boodschappen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 10:18

Denk dat mijn zus het wel fijn vindt dat het in de binnenbak is. Op 5 minuutjes stap-afstand en geen Pliva die over waterplassen huppelt Lachen

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 11:54

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook wel prettig vind.
Juist omdat ik met een voor mij vreemd paard mee rijd (heb hem nog maar een paar keer gereden) vind ik het wel fijn dat ik niet zo'n eind langs de weg of met de trailer hoef...

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 12:23

Komen er nog extra kosten bij voor de bakhuur?

Alja

Berichten: 25599
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 12:55

fijn in die binnenbak!!!

kitty zou je mij je nummer willen PBen, thanxxx

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:07

laurae schreef:
Komen er nog extra kosten bij voor de bakhuur?

En voor de toeschouwers?

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:24

Ik heb de kosten van de bakhuur aan Tyrza doorgegeven. Ik weet niet hoe dat geregeld is; of die kosten bij het clinicgeld inzitten of apart worden berekend.

Er worden geen kosten aan toeschouwers doorberekend.

Alja, ik heb mijn nummer doorgePB'd.

Dees

Berichten: 18917
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:09

O gutjes, ik vrees met bange vrezen...
[naam verwijderd] haar spieren spelen weer op; het weer is omgeslagen, en elk jaar heeft ze dan verschijnselen van een op handen zijnde spierbevangenheid.
Gisteravond kwam ze schuifelend van de trailer af na de les, vandaag lijkt ze wel losjes....

Behoort afzeggen ook tot de mogelijkheden? Het is nu 50/50, het kan beide kanten op gaan...

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:01

Ik rijd toch nog weer met een ander paard mee.
Een Gribaldimerrie van dik twee meter hoog (hmm... ze zal iets kleiner zijn, maar ze is een stuk groter dan mijn paard van 1,70)

Dees, geef Nefje een fijne massage en zeg dat ze nog even rad moet blijven lopen.... Ach gut

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 22:44

De kosten voor de clinic blijven gelijk, jullie merken dus niets van de bakhuur Knipoog

Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:28

Mmmm 'k heb nog een klein vraagje.. hoe moeten/mogen we te paard? Wedstrijd tenu/Gewone rijkleding/of bijv. alleen wit sjakbrak en witte broek met een gewone trui...?

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 19:36

Dat laat ik geheel aan jullie over. Het is natuurlijk wel netjes om je paard ingebandageerd te hebben en een wit schabrakje aan te hebben Knipoog

Maar niets is verplicht. Dat geldt dus ook voor het gebruik van cap ed.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:50

Ik zal mijn witte bandages weer eens uit de kast trekken Haha!

Kendra

Berichten: 8731
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 23:08

Bloos! Mag ik nog wel meedoen? Mijn paard heeft nog nooit bandages om gehad en aangezien ik al een paar jaar geen wedstrijden heb gereden is m'n witte schabrak ook niet echt mooi meer...........
En om eerlijk te zijn, ik vind dit al een hele onderneming met m'n vierjarige dropje, ben ook wel een beetje zenuwachtig , dus zal verschijnen in kleding waar ik me lekker in voel. Dat is trouwens wel schoon en heel hoor Haha! !