doordeweekse minimeeting met Margreet & Gipsy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 22:35

Ben net even de oude laarzen van Margreet gaan ophalen, en meteen even met haar meegeweest naar Gipsy. Gipsy staat op een hele mooie pensionstal (voor zover ik kon zien in het donker) in de buurt van Hilversum, ik waande me daar echt in de jaren '60! Ideale rijomgeving ook, hoekje om en je zit op de hei. Gipsy moest even een Imaverol-behandelingetje hebben met de plantenspuit omdat ze plekjes had (geen schimmel, maar een soort bacterie) en aangezien Gipsy een echte merrie is, ging dat met veel gesnuif en getrappel gepaard Lachen . Daarna even buiten drooggestapt (gelukkig was het niet koud) en Gipsy liet zien dat ze ook best in was voor een knuffel. Lief paard.

Wat de laarzen betreft: ik had erger verwacht, maar Margreet had nog even voor mijn komst de groene schimmel er van af gepoetst Haha! . Ze stond zich hevig te verontschuldigen voor die dingen, maar dat was allemaal niet nodig want ik ga ze toch niet voor de mooi gebruiken, alleen voor het handig, om vast te wennen aan leren rijlaarzen. Heb ze net al een klein poetsbehandelingetje gegeven, kon alleen de voeten doen want toen was m'n schoensmeer op. Maar morgen is er weer een dag, en dan zal ik ze komend weekend eens op het paard gaan proberen!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 22:45

hee gaaf. Ik heb er nog mooi spul voor alleen dat is zwart ?? Misschien worden de laarzen dan ook zwart Haha! .

Ik hoor het wel.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 22:50

Tja, een echte merrie he! Was allang blij dat ze er niet echt bij ging liggen! Dat doet ze dus bij spuitbussen die echt zo'n sisgeluid maken, dan laat ze zich vallen, doodeng! Dat trappen had ik niet verwacht, dat doet ze normaal echt nooit (ze trapt nooit hoor.... Haha! ) en het was nog gericht ook, dus ik ben even boos op 'r geworden. Trappen mag niet. Punt.
Daarna alle angst weer goed gemaakt met een mega-wortel!
Was blij dat Karin haar vast had, ze stond eerst aan de muur vast, maar dat was niet zo'n suc6, waarschijnlijk was ze dan gaan hangen, moeten we niet hebben! Dit soort dingen kun je gewoon beter even met z'n 2en doen.
Is het nog wat geworden met de schoensmeer? Je zal wel veel nodig hebben! Kan je wel aanraden om van die laarzentrekkers (haken Haha! ) aan te schaffen als je ze gaat gebruiken, anders krijg je ze echt niet aan, zitten ook niet lekker dan omdat je niet op kunt hijsen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 23:10

Ik moet morgen toch ff naar de Hema op Kanaleneiland, ga ik meteen ff bij Koch langs voor die beugels. En schoensmeer kopen, veeeeel donkerbruine schoensmeer. Goed dik erop en dan nog met Australisch leervet eroverheen, om het leer soepel en waterafstotend te krijgen. Ben benieuwd wat ik er nog van kan maken!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 23:04

Kaar, kun je mijn laarzen dan ook niet een keer komen poetsen???Gnagna.... Als je het dan volgende week woensdag ff komt doen, zal ik ze niet meer aantrekken en heb ik voor mijn wedstrijd hele mooie gepoetste laarzen...Ik stem wel VOOR eiggie hahahaha Haha!

Yippee, berichie 800!!!!
_________________
It's a plane....!!!
No, it's a bird....!!!
NO, IT'S SUPERJURGA!!!!!!!!!!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-09-28 23:05 ]</font>