Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chantalla schreef:Leuk! Als er meer animo is, wil ik voor de korte termijn wel kijken naar een restaurant en datum. Anders kan jij misschien aangeven wanneer je in de buurt bent Siers83 en plannen we dan iets?
Chantalla schreef:Bij Sem had ik zelf inderdaad ook gezien. Tot en met 18 maart hebben ze ook een social deal actie. Dat is wat kortdag, maar we kunnen het proberen. Mocht dit niet passen, dan ga ik kijken naar nieuwe data.
Ik wil de volgende opties voorstellen. Als iedereen die mee wil, wil aanvullen, dan kunnen we kijken of het lukt!
All you can eat tapas bij Restaurant Bij Sem in Oldemarkt. Social deal actie: 28,50 ipv 38,50.
- Vrijdag 20 februari: Chantalla,
- Zondag 22 februari: Chantalla,
- Zondag 1 maart: Chantalla, gomir
- Vrijdag 6 maart: Chantalla,
- Vrijdag 13 maart: Chantalla,
- Zaterdag 14 maart: Chantalla, gomir
Chantalla schreef:Ik wil de volgende opties voorstellen. Als iedereen die mee wil, wil aanvullen, dan kunnen we kijken of het lukt!
All you can eat tapas bij Restaurant Bij Sem in Oldemarkt. Social deal actie: 28,50 ipv 38,50.
- Vrijdag 20 februari: Chantalla,yvonneV
- Zondag 22 februari: Chantalla, YvonneV
- Zondag 1 maart: Chantalla, gomir
- Vrijdag 6 maart: Chantalla,
- Vrijdag 13 maart: Chantalla,Yvonne V
- Zaterdag 14 maart: Chantalla, gomir YvonneV
Chantalla schreef:[/quote]Ik wil de volgende opties voorstellen. Als iedereen die mee wil, wil aanvullen, dan kunnen we kijken of het lukt!
- Vrijdag 20 februari: Chantalla,yvonneV
- Zondag 22 februari: Chantalla, YvonneV
- Zondag 1 maart: Chantalla, gomir, sure_lee
- Vrijdag 6 maart: Chantalla, sure_lee
- Vrijdag 13 maart: Chantalla,Yvonne V
- Zaterdag 14 maart: Chantalla, gomir YvonneV