Na ff twijfelen toch maar een topic aanmaken want waarom ook niet.
Waarschijnlijk klinkt het heel zielig Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen evt met (deels) dezelfde interesses en wie weet om ook af en toe eens wat mee te gaan doen. Een nieuwe hobby erbij is ook nooit verkeerd!
Wellicht dat er andere mensen zijn die dit ook leuk lijken
Even kort over mijzelf: Ik ben fulltime werkzaam in de procestechniek in de 5 ploegendienst. Ik heb zelf een paardje en een grote liefde voor fotografie en auto tuning, heb zelf ook een "sport" wagen wat ook mijn trots is. Ik hou er wel van om een terrasje te pakken (vooral in de zomer), lekker te wandelen in het bos. Verder doe ik sporten bij de basic en ga ik af en toe klimmen (boulderen).
Ff kort samengevat in een notendop Je hoeft natuurlijk niet perse onder dit topic te reageren kan ook gewoon prive!
Onlylienn
Geplaatst: 02-04-24 18:27
Nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk toch? Woon zelf in Rijen, dichtbij Breda.
Iedereen op Bokt heeft iedergeval een gedeelde hobby: Paarden
Ja, hier nog een uit de omgeving! Ik woon in Sint Willebrord en mijn paard staat in Sprundel
Ben van origine een Rotterdamse, ik woon hier nu 2,5 jaar.
vayake
Geplaatst: 07-07-24 16:20
Ik woon in Kalmthout. Weet niet wie van jullie ook graag op buitenrit gaat? Ik heb vervoer en rij opveel plekken. Altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen.
Wat leuk! Ik woon in Rucphen en mijn paard staat sinds kort in Etten-Leur, mijn andere paarden (3 mini's) verhuizen eind augustus ook naar Etten-Leur. Na 12 jaar de gehele verzorging zelf gedaan te hebben, heb ik besloten ze weer in pension te zetten. De haflinger is eerst gegaan, omdat de omheining nog aangepast moest worden voor de mini's. Tot nu toe bevalt het prima