misschien een idee om het op de dam te doen in amsterdam? of ergens in utrecht? (lekker centraal )
silvericathy
Geplaatst: 28-05-11 17:09
lijkt me ook gaaf... misschien een idee om door het hele land te doen, dat bokkers gewoon wat mensen bij elkaar trommelen.\ en dan het filmen, en als er iemand handig is met de computer kan die er misschien een mooi filmpje van maken
Ik zou dit ook doen met een groep mensen, uiteindelijk nooit meer gedaan. Ben van mening dat mensen de kracht van een simpele hug onderschatten. Ik wil dus ook mee doen als ik kan.
Dat is echt een heel aangrijpend filmpje.. Heb toen met volle verbazing zitten kijken! Ik doe niet mee, maar wil wel het eind resultaat weten
Silence
Geplaatst: 28-05-11 19:13
Grappig, werd helemaal vrolijk van dit filmpje De plaatsen die genoemd worden zijn voor mij een beetje ver om even heen te gaan, maar eventuele filmpjes zou ik wel kijken
wat jammer, we moeten nog wel even wat mensen optrommelen die naar leiden komen
Anoniem
Geplaatst: 28-05-11 19:16
Ik denk niet dat ik meek an doen maar ik wil best een filmpje voor jullie in elkaar flansen als jullie dat doorsturen hoor! PB maar als het zo ver is, en wat jullie uiteindelijk in het filmpje willen hebben!!
(liedje, stukjes film en welke, text? , plaatjes? )