Onlangs heb ik een vraag gesteld onder de teammies, of er mensen waren die een instrument bespelen of konden zingen. Met mogelijk een muziekmeet in het verschiet.
Er blijken flink wat muzikale teammies te zijn, en nadat ik hoorde dat er in het verleden ook muziekmeets geweest zijn, heb ik besloten om hier een topic te openen en te kijken of we iets leuks kunnen regelen.
Ik speel zelf al een aantal jaren drums. Grotendeels gewoon lekker voor mijzelf liedjes meespelen. In het verleden heb ik wel eens in gelegenheidsbandjes gespeeld (nu nog maar ééntje, goed voor max. 2 optredens per jaar

Als het zover komt dat er een meeting geregeld is, moeten we even goed kijken naar de mogelijkheden voor een drumstel. Mijn kit ophalen vanuit Groningen gaat niet lukken, dus dacht ik dat het misschien handig is om een repetitieruimte te huren o.i.d. Misschien bestaat er wel de mogelijkheid om ergens een kitje te huren? De kosten van het huren van een repetitieruimte zijn ongeveer gelijk aan de brandstofkosten om mijn drumkit op te halen.
Hier maak ik even plaats voor een lijstje met teammies (en hun instrumenten) die wel geïnteresseerd zijn in een meeting:
Drums/percussie:
Animal - Drums
Gitaar:
Ibbel- Gitaar (akoestisch)
Lente
Blazers:
Lalidan- (Contra)basdwarsfluit
Ann_moi- Saxofoon (Tenor of Alt)
Winged- Saxofoon (sopraan)
Amanda- Saxofoon (Sopraan of Alt)
Lente- Tin whistle, Saxofoon (Alt of Tenor)
Zang:
Muurp
Lente
Prrrr
Ibbel
Publiek?
-Shadow0
Hier een lijstje met nummers die we eventueel kunnen gaan spelen
The Band/The Muppets- The Weight
Aerosmith- Dream On
The Dubliners/Metallica- Whiskey in the Jar
Eagles- Hotel California