[H][KWPN] Numero Uno x Triton, springhengst met beweging!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bambam99
Berichten: 465
Geregistreerd: 26-02-07

Re: [H][KWPN] Numero Uno x Triton, springhengst met beweging!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:07

De Lupicor's zijn geloof ik niet de gemakkelijkste, maar wel bewezen hengst natuurlijk, met Cantos maak je een goede keuze denk ik.

Venetia

Berichten: 2311
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Zuid-Gelderland

Re: [H][KWPN] Numero Uno x Triton, springhengst met beweging!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 11:11

Lijken de Cantossen makkelijker?

Op zich is de merrie heel braaf, maar qua papier wordt het dan wel lastiger, als de lupicors lastig schijnen te zijn dan is het 2x lastig op rij Knipoog
Ik verwacht er geen moeilijkheden mee maar als de Cantossen beter bekend staan is dat toch iets om rekening mee te houden.

bambam99
Berichten: 465
Geregistreerd: 26-02-07

Re: [H][KWPN] Numero Uno x Triton, springhengst met beweging!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:22

Ik heb even in je profiel gespiekt en jullie kunnen een karakterbeest wel aan volgens mij... Ik denk dat je Stal Horn op je hand hebt met een Lupicor x Numero Uno! Lachen Maar als je op de hbc stal site kijkt, is Cantos indrukwekkend...

[edit] Ik stuitte ook weer op Quasimodo Z; wij hebben een Lux merrie drachtig van hem. http://www.bessemeind.com/html/dekhengsten/Quasimodo%20Z.htm

gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [H][KWPN] Numero Uno x Triton, springhengst met beweging!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:12

De cantossen zijn over het algemeen meer dan vlug genoeg Ja

Lupicor zal gerust passen, maar daarvan vind ik persoonlijk de nakomelingen wat minder aanspreken dan van Cantos.

Quasimodo zou ik op deze merrie niet doen, zou eerst de nakomelingen van die hengst wat verder willen zien opgroeien en bovendien vind ik dat hij beter lijkt te passen bij de merries die wat maat en massa missen.
Nakomelingen van hem die ik uit massale merries gezien heb vond ik wat te zwaarmoedig.

Venetia

Berichten: 2311
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Zuid-Gelderland

Re: [H][KWPN] Numero Uno x Triton, springhengst met beweging!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 12:35

Haha ja ik denk ook dat Stal Horn met Lupicor in zijn nopjes zal zijn.
Ik zal Quasimodo zo eens even gaan bekijken.

GOed om te weten dat de Cantossen vlug genoeg zijn, dat is wel een aandachtspuntje op deze merrielijn, vermogen genoeg maar het vlugge mocht wat beter.

Marijkeeee
Berichten: 6297
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: [H][KWPN] Numero Uno x Triton, springhengst met beweging!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 21:02

Cardento: De hengst heeft zelf heeft veel lossigheid in het lichaam en heb een paar prachtige nakomelingen van hem gezien die ook veel lossigheid hebben. En het is een bewezen hengst.