[H][wb]Welke hengst past bij mijn merrie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Umeo

[H][wb]Welke hengst past bij mijn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 14:42

Hallo mensen. Ik ben op zoek naar een hengst voor mijn merrie. Ik zoek een hengst die grootramig fokt, heel soepel en los in de mond is en dit ook doorgeeft aan zijn kinderen! verder wil ik een hengst die iets of wat compacter fokt omdat mijn merrie nogal aan de lange kant is. Ik wil ook een hengst met een goed karakter, mijn merrie zelf heeft een wondermooi karakter maar ik wil dit ook wel zo behouden. Ik zoek meer in de springrichting, toch is het exterieur van de hengst wel belangrijk!

Mijn merrie zelf is een merrie van 1.70m, je zult je afvragen waarom dat ik dan een hengst zoek die groot fokt maar haar vorige veulen was iets of wat aan de kleine kant vandaar (1.64m). Het is een goudeerlijke merrie wel iets of wat lang gelijnt. Soms is ze wat hard in haar mond en dat zou ik graag anders zien.

Iemand een idee? (mag zowel kwpn, bwp,... geen gelders type!)

alvast bedankt Pling
Laatst bijgewerkt door gomir op 24-02-07 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag in titel

Anoniem

Re: Welke hengst past bij mijn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 17:49

gomir

Re: Welke hengst past bij mijn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 21:25

Zoals janne al zegt graag je informatie even aanvullen volgens de richtlijnen in de charter(de link geeft zij al).