[H][NRPS] Bont Pedro x Chronos x Vincent

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RUBYWHITE

[H][NRPS] Bont Pedro x Chronos x Vincent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 16:09

Voor mijn 3,5 jarige bonte NRPS merrie, afst: Pedro [E.S. Samber x Godolphin xx] x Chronos x Vincent, zoek ik een geschikte hengst voor aankomend of volgend dekseizoen. Merrie is momenteel 8 maanden drachtig van de NRPS hengst Haico [Haarlem x Ed King Hill]. Ik zoek per definitie niet een bonte hengst.

Wat ik eventueel aan haar zou willen verbeteren (eventuele tips/adviezen altijd welkom Knipoog ) is meer maat [merrie meet nu 1m65], schuiner schouder/langer voorbeen en wat hoger op de benen, fijner qua beenwerk/exterieur. Hierbij zoek ik ook een hengst met een fijn karakter. Merrie heeft een sterk karakter, werkwillig maar geeft zich niet snel gewonnen.

Van achter is ze sterk, kan ook heel apart springen. Dat is wel iets wat ik wil behouden.

Ik zoek een [NRPS of KWPN] hengst die haar kan verbeteren, overige tips welkom. Graag onderbouwen. Kosten dekgeld speelt geen rol. Gezien ik richting bont wil fokken gelieve geen schimmel of vos hengst Bloos

Als 2 jarige:
Afbeelding

Helaas geen mooie standfoto, hier als 2,5 jarige. Vrij schraal door groeispurt Bloos
http://img255.imageshack.us/img255/5792/oktober2005op25jarigelerd0.jpg

En als 3,5 jarige 5maand drachtig
Afbeelding

RUBYWHITE

Re: [H][NRPS] Bont Pedro x Chronos x Vincent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 11:46

niemand zo creatief Haha!