Ik ben wel benieuwd wat jullie van mijn merrie vinden. Haar hele papier staat hier:
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=119401
Het is een merrie van 1.66 hoog en ze wordt in april 3.
Standfoto's
Bewegingsfoto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sammie schreef:Ik zou dit paard nog lekker een maand of 6 a 7 de wei opgooien ipv van aan de longeerlijn zetten. Dat heeft ze zo te zien écht nodig.
Becky_Claire schreef:
Leg eens uit dan? Want aan zo'n opmerking zonder verdere uitleg heeft ze volgens mij niet veel
Flugel schreef:Mijn eerste indruk is dat het paard nog erg jeugdig aan doet.
De hals mag meer lengte hebben, bespierder zijn en mist kap. De hoofd-hals verbinding is erg grof. Op de eerste foto lijkt de hals diep uit de borst te komen en de schouder wat steil. De lendenen zijn iets strak.
Zou je er mee gaan fokken, is een hengst aan te bevelen die de hals kan verbeteren.
Kadanzlover schreef:met behulp van een kennis
Ze is een paard uit twee delen, haar voorkant past niet echt bij haar achterhand. Ze heeft nog weinig hals en een hoge halsaanzet. daarnaast een stijle schouder, wat zou kunnen betekenen dat ze een goed voorbeen heeft
Ook is ze wat kort in het kruis en heeft ze een wat afhangende achterhand en achter zwaar beenwerk.
hopelijk heb je er wat aan