hoi. Ik kocht haar toen ze 2 en een half was. Ik heb haar toen met hulp zadelmak gemaakt. Net had ik haar lekker in training en ik wilde met haar naar de keuring maar er kwam een heftig ongeluk tussen. (oktober) Ze is uit de stal over de stalhulp heengespongen. Bovenop een kniklader waarmee ze de boxen aan het uitmesten waren. Kogelgewricht kon je handdiep je hand instoppen, 2 slagaders door, en op het pijpbeen ook een flinke wond met daaruit hangend een stukje pees met een stuk bot. De veearts zei dat het waarschijnlijk euthanasie zou worden. Hij gaf er 10 % voor dat het nog wat zou kunnen worden. Tijdens de operatie bleek dat het kogelgewricht zelf heel was gebleven, dus hij wilde haar een kannsje geven. Na 2 uur opereren, veel spoelen, schoonmaken en zo'n 150 uitwendige hechtingen was en ingepakt in een enorm verband gaf Boschker er zo'n 50 % voor. 3 weken op de kliniek kropen voorbij, maar gelukkig heft ze geen seconde koorts gehad en niet kreupel geweest (wonder boven wonder) toen nog 8 weken boxrust en toen ben ik weer langzaamaan aan de hand begonnen. eerst stappen aan de hand opbouwen, tot elke dag een uur. En daana zachtjes longeren en uiteindelijk zat ik er begin mei weer op. Heb dus eigenlijk lang stilgestaan met haar. Ik heb en hele heftige tijd achter de rug met het mutske! Gaat nu goed. Loopt weer goed, niet meer kort in de schouder . Ik heb wel filmpjes van haar waaaarin ze stapt, draaft, galoppeert en springt, maar het is me nog steeds niet gelukt om ze op internet te zetten. Net als die fot's trouwens... Bedankt dat je dat gedaan hebt trouwens!!!!!!!
Nog meer reacties zijn welkom hoor!!