[KWPN]prijsschatting

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Al_Zawraa

Berichten: 2363
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Texel

[KWPN]prijsschatting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 18:26

Ik weet niet of dit mag, maar ik had mijn paardje in het taxatietopic KWPN geplaatst, daar kreeg ik wat reacties over dat ze waarschijnlijk erg veel waard zal worden als ik haar in de springsport uit zou gaan brengen, maar verder niet echt taxaties. Dus ik hoop dat mensen me hier wat wijzer kunnen maken over wat mijn paardje nu echt waard is...


Hier mijn paardje:

Naam: Destiny
Afstamming: Manhattan x Democraat x Cartoonist xx
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: merrie
Kleur: vos
Stokmaat: 1.60m

Ik heb haar nu een jaar, daarvoor had ze nog weinig gedaan. Ja, een jaar lang 3x per week wat in de bak rond gereden(nagevelijk lopen kon ze wel), maar niet springen, niet buiten, niks. Dus ze was vrijwel niks gewend.

Ik ben vorig jaar een paar keer gestart, ben nu gestopt met (dressuur/spring) wedstrijden.
Dressuur B+2, springen een paar oefenparcoursen gelopen(1 meter),sprong ze met gemak.
Thuis 1.20 gesprongen, en dressuur ongeveer L. Los springt ze met gemak 1.30m(hoger wil ik niet proberen).
Endurance kennismakingsklasse gestart en heel goed uitgereden, volgend jaar gaan we klasse 1 starten.
Verder heeft ze een heel lief karakter, alleen erg heet, wel heel betrouwbaar.

Foto's:

Stand
Afbeelding

Hoofdje
Afbeelding

Galop
Afbeelding

Los springen
Afbeelding

Onder het zadel
Afbeelding

www.romafoto.nl/bokt/taxatie/destiny21.jpg
www.romafoto.nl/bokt/taxatie/destiny51.jpg
www.romafoto.nl/bokt/taxatie/destiny77.jpg
www.romafoto.nl/bokt/taxatie/destiny136.jpg

Springen onder het zadel(vorig jaar, still uit filmpje)
Afbeelding

gomir

Berichten: 25558
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [KWPN]prijsschatting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:38

Taxatietopics mogen niet op EHK. Er is een speciaal taxatietopic voor KWPN-ers(en dat weet je zo te lezen te vinden) en daar kun je terecht voor dit soort dingen.