[E][pony] Bejaarde merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
odetteke

Berichten: 10546
Geregistreerd: 18-10-05

[E][pony] Bejaarde merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 13:48

Dit is dus mijn oude pony, ze zal nu denk ik ruim 25 zijn en is ongeveer 1.47. Welk ras ze is weet ik ook niet dus als je een vermoeden hebt wat voor ras het zou kunnen zijn hoor ik het ook heel graag!
Betere foto's heb ik helaas niet, dus ik hoop dat jullie hier wat me kunnen Knipoog

Afbeelding
Afbeelding

karijn

Berichten: 5423
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: [E] Bejaarde merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 17:24

Voor een 25 jarige ziet ze er super uit! Welk ras het is, durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, daar weet ik niet zoveel van maar afgaand op de flossen aan de kogels zou ik wel denken dat er iets van Welsh in zit.

odetteke

Berichten: 10546
Geregistreerd: 18-10-05

Re: [E] Bejaarde merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 20:51

Nou, ze ziet er hier beroerd uit! Dit was enkele dagen na een heftige koliekaanval die haar bijna fataal werd.

A2013
Berichten: 99
Geregistreerd: 10-05-06

Re: [E] Bejaarde merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:03

ziet er idd super uit voor dr leeftijd!! Denk ook dat iets van Welsh in zit, net als Karijn zegt.

karijn

Berichten: 5423
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: [E] Bejaarde merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 23:00

Oke, dan moet ze er helemaal super uitzien als ze straks weer is opgeknapt maar goed, ik vind haar er goed uitzien in de zin van: geen doorgezakte rug, goed in de spieren, attente oortjes op de eerste foto, recht op de benen voor een bejaarde. Ik heb ze wel eens erger gezien op die leeftijd. Foto is redelijk op het midden van de dag genomen gezien het feit dat haar rug in de zon is en de rest van het lichaam in de schaduw.