Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ravenna
Berichten: 912
Geregistreerd: 25-02-06

Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 17:27

Het onderwerp zegt het al!
Afstamming: Don Primaire x Ferro
Geslacht: Hengst
Leeftijd: 2 1/2
Hoogte: rond de 1,60m
Gehoord: dat die super kan bewegen "maar, zelf nog niet goed gezien" (staat bij ons op stal deze hengst maar, als die in de wei staat ben ik te druk met mijn eigen paard of ben ik er niet dus heb hem nog niet goed zien bewegen)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

heb alleen maar foto's kunnen maken in zijn stal "en hij wil te graag op de foto dus gaat elke keer met zijn snufferd voor de camera staan Haha!

pros_zero

Berichten: 2186
Geregistreerd: 03-05-05
Woonplaats: den ham

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:30

kun je weinig over zeggen, ook onduidelijke foto's

Famke_93

Berichten: 863
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Bergschenhoek

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:31

pros_zero schreef:
kun je weinig over zeggen, ook onduidelijke foto's


Dat wou ik ook gaan zeggen hahahahaha Haha! Knipoog

Ravenna
Berichten: 912
Geregistreerd: 25-02-06

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 17:36

jha dat weet ik helaas Boos!
maar, als die in de wei staat dan ben ik er vaak niet of dan ben ik druk met mijn eigen paardje Bloos
toen ik dus de camera mee had genomen stond die dus niet in de wei "een paar dagen achter elkaar wel en zo zie je maar, kom ik foto's nemen en dan staat die binnen" Bloos

Ashley5760
Berichten: 5823
Geregistreerd: 06-01-06

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 20:54

Vooor een 2.5 jarige hengst die nog niks gepresstteerd heeft en nog zo klein is zou ik persoonlijk niks voor betalen

gr colette

en ook niet doen als ik het gratis kreeg

Elisa2

Berichten: 37561
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:35

die groeit nog wel naar de 1.65 cm,hele leuke afstamming,maar meer kun je er echt niet van zeggen.We moeten wel een foto kunnen zien met het hele paard erop.

JackieLover
Berichten: 316
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:37

Hier is geloof ik een centraal topic voor

Ravenna
Berichten: 912
Geregistreerd: 25-02-06

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 22:20

owK ik zal ff kijken of ik nog een foto kan maken als die de wei in gaat "maar wanneer die altijd de wei ingaan weet ik niet" dus het word ff gokken elke keer.
dan zal ik ook hem wel ff opjutten zodat ik ook een drafje en een galopje misschien erop kan krijgen Haha! !

ik kan hem zeker niet gratis krijgen als dat zo was dan had ik hem meteen genomen Haha! Haha!

maar wat zouden jullie voor een goede prijs vinden voor deze jonge hengst "met veel talent"
als je andere foto's wilt zien moet je ff wachten sorryyyyyy Bloos

Anoniem

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 22:25

colette_007 schreef:
Vooor een 2.5 jarige hengst die nog niks gepresstteerd heeft en nog zo klein is zou ik persoonlijk niks voor betalen

gr colette

en ook niet doen als ik het gratis kreeg


Tsss.. jij bent ook wat, zeg dan niks.

Wat een verschrikkelijke foto's, dit gaat niemand serieus nemen vrees ik voor je.

Ravenna
Berichten: 912
Geregistreerd: 25-02-06

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 22:40

jha erg he ik vond ze zelf ook niks maar, ik moest wat "ik heb namelijk niet veel tijd om te beslissen of ik deze erbij koop want, doe ik het niet gaat ie naar een veiling toe en word die gewoon daar verkocht"

Floress
Berichten: 819
Geregistreerd: 08-10-05
Woonplaats: België

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 22:41

@ Colette: wat wil je dat een 2.5 jarige hengst dan al allemaal gepresteerd heeft??? Z-dressuur misschien??

Mooi papier toch maar klein van schofthoogte. En inderdaad foto's zijn te onduidelijk. Interesse om het paardje te kopen?

Ravenna
Berichten: 912
Geregistreerd: 25-02-06

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 23:06

jha heeeel erg zeker het is echt dotje "ben wel weg van hem" maar, ik juig niet te hard want de prijs ligt erg hoog "en dat weet ik want, de eigenaren van stal vragen altijd super veel voor een paard.
dus ben bang dat die toch maar naar de veiling moet maar, ik moet nog wel ff doorgeven wat ik wil "ze houden hem nu nog vast voor me" maar ik zou graag prijzen willen weten wat die ongeveer waard moet zijn/kan zijn!
ik denk, weet bijna haast zeker dat ze teveel vragen "laatst met een ander paard deden ze dat ook en toen hebben ze hem voor veel minder verkocht" en aangezien dit een paardje is dat te klein is voor mijn instructrise om zelf te gaan starten is dat 1 +puntje maarja de prijs is weer een -puntje Huilen

Anoniem

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 08:50

Neem eens wat betere foto's en vertel er wat meer over als wat is het een dotje. Kan ie goed bewegen, uit wat voor moederlijn komt ie(prestaties, predikaten). 1.60 voor een 2 jarige is een prima maat.

NoTrouble

Berichten: 1546
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Groningen

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 09:14

Als je een jong paard koopt, dan koop je een belofte.. Het is nooit zeker wat voor paard het zal gaan worden en wat dat paard kan gaan presteren.. Een mooie afstamming heeft ze zeker.! Maar zoals ik al zei is dat geen garantie voor een goed paard.. Van de foto's verder kan ik weinig zeggen, maar als je ziet waar de prijzen van redelijke dressuur/springpaarden nu liggen, denk ik zo'n 7.000 minstens.. Mits ze goedgekeurd word natuurlijk..
Laatst bijgewerkt door NoTrouble op 16-09-06 09:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 09:25

Ja, zoals al gezegd is, moeilijk te beoordelen vanaf deze foto's. Ik vind 1.60 nog een beetje aan de kleine kant, maar dat ligt waarschijnlijk aan de joekel die ik in de wei heb staan ( ook 2,5 en nu al 1,70, dat is ook geen mooi maatje meer Huilen ). Op dit moment zou je inderdaad een belofte kopen, en dat is zo afhankelijk van zaken als de beweging, de moederlijn, zijn karakter etc. dat er nu eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen is. Als het echt een goede is, is € 7000,- waarschijnlijk een beetje weinig, maar als hij maar wat gewoontjes is, dan is dat bedrag weer aan de hoge kant. Ik vind het in ieder geval een leuke afstamming. ALs je betere foto's kunt krijgen, ben ik erg benieuwd.

Anoniem

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 11:09

ALs hij niet uit een superbeste merrielijn komt en het gewoon een leuk paard is, zit je rond de 2500 euro.

Ravenna
Berichten: 912
Geregistreerd: 25-02-06

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 12:12

ze gaan hem nu verkopen via een veiling "koop hem niet" omdat, ik het nu toch iets teveel vind kosten Verdrietig
maar, als die niet bij de veiling word verkocht dat blijft die nog wel ff staan en kan ik dus hem alsnog kopen "mijn paardje die ik nu heb gaat in ieder geval niet weg mijn moeder verkoop haar niet en zet hem dan gewoon op een goedkopere stal neer zodat ik haar nog wel kan rijden maar dat die niet zow super duur staat".
Ik hoop nu dat die niet verkocht word bij de veiling en dan kan ik altijd nog een iets lagere bod uitbrengen Haha! Haha!
ik zal voor jullie nog wel foto's proberen te maken in de wei "kan je nog kijken hoe die er helemaal uit ziet" HET IS ECHT EEN MOOOI BEESTJE EN ZE HEBBEN MIJ IN IEDER GEVAL DE KANS GEGEVEN OM HEM TE KUNNEN KOPEN DUS BEN IK WEL ERG BLIJ MEE

Ashley5760
Berichten: 5823
Geregistreerd: 06-01-06

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 13:03

ik bedoel in de zin van wacht tot het paard 5 is en bereden is dan weet je wat je eraan hebt... op papier kan ie wel mooi zijn maar als hij een rot karakter heeft, mankemeneten die je pas tegen komt bij het rijden etc etc... zit je er wel mee.... het kan natuurlijk ook dat ie op zijn 11e op OS mee loopt naja dan heb ik dus ongelijk gehad... maar persoonlijk zou ik gwoon wachten en kijken hoe hij zich ontwikkeld

gr colette

Anoniem

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 14:09

Ik snap je reacties nooit zo goed colette, gaan nergens over en slaan al helemaal niet op de vraag van de TS.

Ashley5760
Berichten: 5823
Geregistreerd: 06-01-06

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 14:26

Wat zouden jullie voor deze hengst betalen???

Dat is toch een duidelijk antwoord... of is het iets te slim voor de mensne hier

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 14:28

[***] schreef:
Ik snap je reacties nooit zo goed colette, gaan nergens over en slaan al helemaal niet op de vraag van de TS.



Hier snap ik zo ook niet haha Haha!
Gaat echt nergens over Verward Niet over de vraag iig!

De foto's zijn natuurlijk niet goed genoeg om over het paard te oordelen. Dan nog is de beweging het belangrijkste (en het karakter)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110800
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:36

colette_007 schreef:
Wat zouden jullie voor deze hengst betalen???

Dat is toch een duidelijk antwoord... of is het iets te slim voor de mensne hier


Mag wel iets mindere eigendunk hoor, en als ik jou was zou ik al je antwoorden in topics nog even doorlezen, want de meesten slaan echt helemaal nergens op

@TS, ik ben benieuwd naar duidelijkere foto's, Ik ben zelf wel gecharmeerd van Don Primaire, een ex stalgenootje had een Don Primaire X Ulft, en dat was een vreselijk leuk dier Ja

Ravenna
Berichten: 912
Geregistreerd: 25-02-06

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 17:55

jha dat is deze ook "ondanks dat die hengst is loopt die zo langs een merrie en kijkt gewoon heel normaal zo van HALLOOOO".
en niet dat die begint te gillen of macho begint te lopen ofzow.
hij stond vandaag "althans vanochtend" niet in de wei dus ik neem morgen maar weer mijn toestel mee en dan kijken of die er dan wel instaat!
ik vind het jammer dat ik hem niet kan kopen maar de prijs ligt echt te hoog "ze maken morgen of overmorgen foto's van hem en dan gaat die naar een veiling"!
bij de veiling word het geld wat boven de vraagprijs van de eigenaren van stal ligt gedoneerd aan een stichting voor gehandicapten "daar is de veiling speciaal voor".
DAT IS WEL ERG LEUK "maar voor mij hoop ik niet dat die verkocht word en dat die voorlopig blijft staan dan zakt de prijs iets en dan koop ik hem wel (althans als ze genoeg zakken).
Maar ik zal zo snel mogelijk foto's plaatsen van hem "en dan horen jullie wel wat er met hem gebeurd en of die verkocht is of niet enz.."

groetjessssssssss

Ravenna
Berichten: 912
Geregistreerd: 25-02-06

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 16:46

vandaag had ik het ff moeilijk Verdrietig
ze hadden de knotjes er al in zitten en toen wist ik al genoeg Verdrietig
ik was mijn paardje aan het longeren en toen kwamen ze naar buiten en ik kon precies zijn koppie boven de muur uit zien komen "ik hield het gewoon niet meer" ik wou gillen van "neeeeeej niet verkopen ik wil hem hebben" maar toen keek ik naar mijn eigen paardje en die keek echt met haar oogjes naar mij zo van KAN IK DAAR NIET TEGENOP DAN??
ik meteen naar mijn paardje gekeken zo van rustig maar jij gaat niet weg hoeveel pijn het me ook kost dat ik die ander niet kan nemen Verdrietig
Een man die ook handeld in paarden zei ook zo van "als deze niet meer als ...... op gaat leveren dan weet ik het ook niet meer" en ik kon hem voor minder kopen DUS TOEN DEED HET HELEMAAL PIJN IN MIJN HART.(ze hadden de prijs voor mij verlaagd omdat, mijn instructrise echt wou hebben dat ik hem kocht om verder in de sport te gaan komen met een paard die het wel kan "dus ben wel blij dat ze me de kans hebben gegeven BEDANKT")
Maar ik heb er vrede mee, het gaat niet door en ben bang dat die geheid verkocht gaat worden op de veiling "denk wel dat de prijs naar boven is gegaan" en als die niet word verkocht dan ga ik er maar heeeeeeel snel nog een keer heeeeeel goed over nadenken.

Dus daar gaat ie dan "eindelijk een paardje die ik leuk vond" maar, er komen er nog heel veel langs en misschien zit er over een tijdje wel weer een leuke tussen voor mij.
Hij stond helaas niet in de wei dus kon weer geen foto's maken "denk niet dat die er nog inkomt als ik er ben maar, blijf het proberen tot die defenitief weg is"

groetjessssss

tandenfee
Berichten: 53
Geregistreerd: 05-03-06

Re: Wat zouden jullie voor deze hengst betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 22:15

Een video is toch ook wel nodig, een plaatje alleen zegt niet zoveel. En wat verder onderzoekjes zou ik zo zeggen!