[E][KWPN] Springgefokte merrie v. Mistral

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

[E][KWPN] Springgefokte merrie v. Mistral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 17:11

Nou, ook ik ben benieuwd wat jullie te zeggen hebben over Tardella. Ze is 6 jaar oud, van Mistral en ik rijd haar nu zo'n 2.5 maand. En ja ze is te dik Knipoog , wordt aan gewerkt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Brand los Haha! !

xtvax

Re: [E][KWPN] Springgefokte merrie v. Mistral

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 08:37

Ik ben niet zo goed in het écht beoordelen. Maar zal een kleine gok wagen... hihi
Haha!

Staat redelijk in het rechthoek model, maar toch beetje beknopt in het lijf (hou ik wel van). Hals is mooi van vorm, hoofd/hals verbinden mooi slank. Lijkt een wat stijle schouder te hebben. Beenwerk ziet er zo op de foto goed uit. Staat goed op de voeten.

Vind het wel een sprekend dier, met een flinke kont erop. Wel mijn type paard.

Springen lijkt ook goed, al lijkt het hoogste punt voorbij de sprong te liggen (waarschijnlijk kwam ze er dicht onder). Lijkt in elk geval voldoende voorzichtig...maar dit is natuurlijk ook maar een moment opname en één sprong. Ja ik vind het een heel leuk paard!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:05

Rechthoeksmodel. Romprichting is neerwaarts. hoofd halsverbindiging is goed. Halslengte voldoende, bespiering is goed.
steile schouder en een recht achterbeen. Voor iets onderstandig.

VAn het springen is weinig t zeggen. Paard lijkt de voobenen niet helemaal goed oip te trekken, maar de foto is net een fractie te laat genomen.
Op de draffoto lijkt de hals weer kort, en het voorbeen lijkt wat stekerig. Ook deze foto is niet ideaal genomen (loopt naar beneden).

suzieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:26

een mooi paard, maar its te zwaar voor mijn begrip en de hals een beetje kort...

het springen lijkt erg goed... merrie lijkt wel een beetje vermogen te hebben en ook voorzichtig te zijn...

svans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 20:31

Als ik me goed heb informeren is deze merrie voorlopig keur... Zegt genoeg denk ik Knipoog

svans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 20:33

Als ik me goed heb laten informeren bedoel ik dan hé!