[H/E][KWPN] Farrington merrie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

holly

[H/E][KWPN] Farrington merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 13:27

Helaas dit jaar niet laten dekken, wegens geld ergens anders in gestoken, maar de wens blijft, dus wellicht toch volgend jaar.

Mijn merrie is een Farrington x Junior.
Op de foto als 3 jarige, maar inmiddels is ze alweer 5. Ik heb helaas geen andere bruikbare foto's op mijn pc.
Afbeelding
Ze lijkt naar mijn idee toch vrij veel op haar zus (zelfde moeder) viewtopic.php?f=159&t=620451

Ze is rond/tegen de 160m, erg vriendelijk en kalm van karakter.
Ook voor haar geld, wat korte beentjes, hals wat minder mooi uit de borst, aandachtspuntjes schoft en rug.
Gangen zijn leuk, maar gewoontjes en mogen dus veel meer uitstralen. Achterbeen daarin zeker niet te verliezen.

Wat ik zoek,
Ik ga absoluut voor de dressuur.
Het mag allemaal wat luxer, iets meer chique de friemel in uitstraling.
Het karakter is goed en dat vind ik ook een erg belangrijk punt om erin te houden.
Kortom in zijn geheel een mooier dressuurpaard, met een fijn karakter.

Ik vind het toch aardig moeilijk hoor, want eenmaal gekozen is er geen weg meer terug.
Ik ben benieuwd wat jullie van haar vinden en welke richtingen jullie uit denken en waarom.

Kit_for_ever

Re: [H/E][KWPN] Farrington merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 19:55

Rhodium misschien? Lang voorbeen en super achterbeen, best maat en fijn karakter. Zijn allemaal best sjieke beestjes om te zien.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 13:00

Mijn eerste gedachten van Rhodium is, nee dat is het toch niet helemaal.
Bv Ferro zelf, zeker een mooi paard, maar icm mijn merrie zie ik het niet.

Trento(knie) en 00seven(strak) zijn ook 2 voorbeelden van iets wat mij niet aanspreekt.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 18:04

Heb je mischien nog een foto waarop haar hals iets beter te zien is? San Remo geeft aardig wat front mee en een goede hals.Mischien is dat wat?