Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ART_UMA schreef:Met Jazz en Bustron is er trouwens ook lijnenteelt op Amor. Ik stel me zo voor dat een veulen uit deze combi veel houding heeft met wat massa en beweging, het zou mij op papier best passen.
Wilawander schreef:Ook een leuke hengst met Sultan bloed is Mantovani

Sjappie schreef:Sultan heeft/gaf zeer mooie paarden. Ik zag laatst een merrie van Sultan van 22/23 jaar, totaal niet uitgezakt en een fantastisch front. Deze merrie had trouwens een veulen van Johnson. Ik zou zeker terugfokken op Sultan, fantastische hengst!
Sjappie schreef:Sultan heeft/gaf zeer mooie paarden. Ik zag laatst een merrie van Sultan van 22/23 jaar, totaal niet uitgezakt en een fantastisch front. Deze merrie had trouwens een veulen van Johnson. Ik zou zeker terugfokken op Sultan, fantastische hengst!
. De keuze voor Johnson kan zonder de uitkomst te bekijken zeker wel goed begrijpen. Maar de merrie zelf...wat een droom... 
sandradeboer schreef:Sjappie schreef:Sultan heeft/gaf zeer mooie paarden. Ik zag laatst een merrie van Sultan van 22/23 jaar, totaal niet uitgezakt en een fantastisch front. Deze merrie had trouwens een veulen van Johnson. Ik zou zeker terugfokken op Sultan, fantastische hengst!
Ik raak steeds meer overtuigd
stond hij ook om bekend...