Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Carmen85 schreef:Dank je, colorit had ik nooit aan gedacht, maar lijkt wel interessant. Ik pas dan wel een beetje lijnenteelt toe op Ladykiller xx, wat vind je daarvan?
cjb schreef:Warrior (tangelo van de zuuthoeve x Heartbreaker (net iets boven budget)
Lambrusco (Entertainer x Lux)
Dorian Gray Z (dominator x Chellano)
Darwin Z (Dominator x Caretano)
Komen als eerste bij mij op
merelhof schreef:Denzel is zeker een goed idee, hij komt bovendien uit een super stam. Wat betreft het bloed de i’m
Special geeft heb ik een heel andere ervaring. Heb er zelf 4 gehad enkel er nog een paar. Steeds stabiele werkbare paarden. Hij heeft geen “dode” maar daar ben je toch niks mee .
robbie88 schreef:merelhof schreef:Denzel is zeker een goed idee, hij komt bovendien uit een super stam. Wat betreft het bloed de i’m
Special geeft heb ik een heel andere ervaring. Heb er zelf 4 gehad enkel er nog een paar. Steeds stabiele werkbare paarden. Hij heeft geen “dode” maar daar ben je toch niks mee .
mijn ervaring met denzel is ook niet perse dat het makkelijke paarden geeft.
Ik heb wel goede ervaring met special de muze, maar het is gewoon ook heel belangrijk om te kijken naar de moeder.
WesterGinger schreef:Wat een leuke merrie! Ik ben helemaal weg van Kreator bloed. Veel plezier met de keuze en volgend jaar met het veulen.
rijpaarden schreef:Maat en superbraaf karakter moet ik gelijk aan Vangelis S (Nonstop) denken. Heeft top gesprongen, weet alleen niet waar hij nu ter dekking staat.
Carmen85 schreef:Even in een andere hoek: Wat vinden jullie van Levi VDL? (Arezzo x Diamant de semilly) ?
Wel een beetje in lijn met eerder genoemd bloed trouwens, want oa ook Chin Chin en Diamant in de bloedlijn. Hij staat bij ons in de buurt bij Marcel de Boer en lijkt een fijn bewerkbaar paard.
Gebruikers op dit forum: Dries1990, ELNTIE, GumGum Verity, Lanoca, Mijs_123, Timmie06, Ubermetrics en 8 bezoekers