Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tjakka123 schreef:Wat grappig, ik ken deze merrie vanaf de tweede en derde eigenaar. Die is al flink wat verhuisd geweest als ik het zo even onderzoek. Hele brave, lieve merrie; echt een goedzak. Niet zo groot, van wat ik toen weet wel een wat langere rug en een beetje traag achterbeen. Moet zeggen op de video is het slecht te zien, maar dat lijkt wel beter met deze ruiter, al is de video ook alweer 6 jaar oud.
Ik zou het inderdaad zoeken in een chiquere, hoogbenige hengst die veel achterbeen buiging heeft.
Ben heel benieuwd naar het Kjento veulen wat je krijgt dit jaar!
anoushka schreef:Wat vinden jullie van Dynamic Dream? Hengst spreekt mij erg aan. Is ook moderner gebouwd en voor wat ze zeggen lijkt hij ook de achterbenen te kunnen verbeteren
Elisa2 schreef:anoushka schreef:Wat vinden jullie van Dynamic Dream? Hengst spreekt mij erg aan. Is ook moderner gebouwd en voor wat ze zeggen lijkt hij ook de achterbenen te kunnen verbeteren
Hij heeft ook een wat lang achterbeen, dat komt via Sir Donnerhall. Maar als dit type en dit bloed je aanspreekt dan zou ik zeggen kijk eens naar Dutch Dream. Ook een Dreamboy zoon met een fijn achterbeen.
Night Shadow heeft ook een fijn achterbeen, vind dat ook een fijne hengst.
anoushka schreef:Onderhand bij een paar hengsten shows geweest. Gisteren bij van olst.
Hengst inclusive viel mij positief op. Volgens mij wel echt een heet paard, maar ik denk dat mijn merrie dat wel kan hebben.
Ik ben verder ook gecharmeerd van Las Vegas maar die heb ik nog niet persoonlijk gezien.
Wat denken jullie van inclusive?