Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Kjento heb ik ook aan gedacht, kun je proberen als het Negro bloed zo fijn aansluit.
Vitalis zou ik niet doen ivm een gebrek aan kracht en Dancier Gold heb ik wel een paar fijne nakomelingen van gezien maar zelf geen goed beeld nog van zijn nafok. Van wat ik heb gezien had in ieder geval veel souplesse.
Elisa2 schreef:Nou ik hem nog als jong paard, en sowieso moet je voor kracht niet bij Vivaldi bloed zijn. Het was heel lang een slappe dweil achter, inmiddels met veel training valt het minder op door veel training maar ik zou het niet doen bij een Lord Leatherdale merrie omdat LL ook geen kracht geeft achter van nature. Ondanks zijn andere kwaliteiten die hij natuurlijk ruim heeft.
carola schreef:Ik ben het eens met Elisa. LL staat nou niet echt goed bekend om een sterk achterbeen, dus dat zou ik wel zoeken in een hengst. Vivaldi bloed zou ik inderdaad niet kiezen.
Wat denk je van Mauro Turfhorst? Maat, front. En Zack wil het kruis nog wel eens wat minder vlak geven (al zie ik dat zou niet terug in jou merrie bij die foto in de wei). Heb je een wat betere standfoto van je merrie?