Elisa2 schreef:Lijnenteelt op Ferro hoeft geen probleem te zijn, het is aan de TS of ze dat wil.
Een hengst die bij je wensen past wbt maat, voldoende lengte, kracht en een goede stap is Taminiau, enige nadeel is dat deze licht toontredend is.
Of Iconic, deze is alleen niet al te lang in de rug.
Het is lastig om een hengst te vinden die aan al je wensen voldoet, wat zijn voor jou de belangrijkste punten?
Eens met Elisa, Lijnteelt is geen probleem hier. Zie wel wat mindere punten in exterieur m.n. de achterhand. Achterbeen is ook wat steiler. Ik vind het ook altijd wel interessant om een filmpje te zien.
Ben ook benieuwd naar wat jij de belangrijkste punten vindt. De merrie heeft m.i. voldoende lengte in de rug en een mooie hals erop staan. de schouder is voldoende schuin.
Persoonlijk houd ik altijd wel van een beetje meer massa. Ik vind op dit moment Las Vegas een mooie hengst. Zou hier ook wel passen. Of Blue Horse Zack. Just Wimphof vind ik een prachtige hengst. Met zijn 1.69 niet zo groot, maar aangezien de merrie voldoende maat heeft zou ik dat wel aandurven. Qua model en gangen zou ik dat nog de mooiste match vinden.