tamaramt schreef:Ja klopt. Standfoto zou ik moeten zoeken of ik die heb.
Grote hengst met vriendelijk karakter en werkwillig,geen heethoofd. Correcte bouw en goede sterke rug.
Voskleur heeft de voorkeur. Of zwart.
Kwpn goedgekeurd
En geen diepvries
Geen flemmingh, jazz of metal bloed dragend
Elisa2 schreef:tamaramt schreef:Ja klopt. Standfoto zou ik moeten zoeken of ik die heb.
Grote hengst met vriendelijk karakter en werkwillig,geen heethoofd. Correcte bouw en goede sterke rug.
Voskleur heeft de voorkeur. Of zwart.
Kwpn goedgekeurd
En geen diepvries
Geen flemmingh, jazz of metal bloed dragend
Glamourdale? grootramig, zwart met een correcte bouw en goede sterke rug.
Toto jr of zonen
Winningmood?
Zoek je een grote hengst of grootramig?
Cayenne schreef:Ik moest eigenlijk meteen aan Uphill denken.
Heb alleen geen idee hoe groot hij is en of hij vergrotend doorfokt.
Edit: Uphill is zelf 1.68m.
Tinkels schreef:
Elisa2 schreef:Las Vegas is groot maar of hij groot fokt is nog de vraag..leek niet de makkelijkste bij het eindexamen. Loopt wel erg fijn met een heel goed achterbeengebruik.
Daily Diamond geeft wel massa voor zover ik gezien heb en fijne bewerkbare karakters, merrie moet wel een goed achterbeengebruik hebben.
Out of the box, Blue horse Fifty Cent?
tamaramt schreef:Tinkels schreef:
Dat leek me interessant maar die geven advies op basis v tekst en cijfers en kijken dus niet naar totaalplaatje/foto vd bouw v mijn paard
Tinkels schreef:
Ferera schreef:tamaramt schreef:
Dat leek me interessant maar die geven advies op basis v tekst en cijfers en kijken dus niet naar totaalplaatje/foto vd bouw v mijn paard
Ik heb advies gevraagd aan hen en je hebt de mogelijkheid om beeldmateriaal te sturen en je wensen. Ik ben heel blij met het advies wat ik gekregen heb. Er is goed rekening gehouden met mijn budget, hengst gestationeerd in Nederland etcetera.
En het is ook niet duur!
Succes met de keuze
Elisa2 schreef:Bij het eindexamen van het verrichtingsonderzoek, ik stuur je even een pb.
Amber3 schreef:Met Just Wimphof fok je geen vos. Hij schijnt geen vosfactor te hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker