Afstamming Bubalu x elite Numero Uno x elite sport Lantano.
Ze is nu dragen van Inaico vdl.
Bedoeling is volgend jaar de sport in en ibop laten lopen (voor dit jaar vind ik haar te groen en jeugdig). Maar stiekem kriebelt het wel voor nog een keer dekken.
Ze is op de keuring geweest. Naar mijn mening kwam ze daar niet uit de verf
Ze kreeg de volgende punten:
Ext 80
Stap 80
Draf 70
Galop 65
Springen alles 70
Vooral galop vind ik onverklaarbaar. Ze galoppeerd juist fantastisch alleen ze mist(te) nog erg veel kracht.
Springen eigenlijk idem.
Daarnaast is Het een echte Bubalu. Ze springt dat wat er staat en pas als je dr keertje extra aanportlaat ze zien wat ze kan. Maakt zich niet zo snel druk en als het simpel staat springt ze daar ook naar.
Ze springt ook de wei uit over een hek van 1,80m dus vermogen heeft ze wel.
Ze zou wellicht wat scherper en vlugger mogen in de reflexen, maar als ze een paal raakt is ze de sprong daarna veel vlugger.
Volgend jaar wil ik dr ibop laten lopen want ik denk dat ze daar echt ster of elite kan worden
Qua karakter is ze echt top. Super braaf op stal en aan de hand. Ik hebkleine kinderen en die kunnen haar meenemen en poetsen. Dit is echt een vereiste.
Onder het zadel ook koel in die zin dat ze zo door een plas loopt. Springen ohz ook simpel. Stopt nergens voor.
Wel vlug en veel looplust. Maar niet heet.
Voor mij mag dat wel iets meer, maar dit is ook wel prettig.
Verder rijdt ik zelf eventing en daar heb je het liefste toch minimaal 50% volbloed voor en dat heeft zij niet.
Dus een hengst zou voor mij wel echt bloed moeten toevoegen.
Momenteel is ze drachtig van Inaico VDL.
Mooi ingeteeld op Baloubet du Rouet.
Kleur is niet belangrijkste. Maar liefste hou ik deze schimmelkleur er in

Ben benieuwd naar jullie suggesties!!
Dit was toen ik dr net had. Erg jeugdig. Toen net paar weken onder het zadel

Dit is vandaag. Net gelongeerd dus frisse was er wel af.

Wat ik bedoel met top karakter!

Hahahahaha