Orientatie [***] (PROK Ster) x [naam] (keur pref)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 12:42

Hindo2 schreef:
Wellicht dat de merrie door de nieuwe regels al ster is en dus geen ibop of sport hoeft te lopen:
https://www.kwpn.nl/nieuws?itemId=NewsItem:15868
Nakomeling van mijn merrie was ook reg a en 75/75 op de keuring.
Na een telefoontje aan het kwpn is ze nu opgenomen als stb ster.



Wat fijn dat je dit meldt! Ik ga ze maandag meteen bellen hierover, dan gaan we van de zomer naar de CK :)

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 12:56

Hindo2 schreef:
Wellicht dat de merrie door de nieuwe regels al ster is en dus geen ibop of sport hoeft te lopen:
https://www.kwpn.nl/nieuws?itemId=NewsItem:15868
Nakomeling van mijn merrie was ook reg a en 75/75 op de keuring.
Na een telefoontje aan het kwpn is ze nu opgenomen als stb ster.

Vandaar dat ik het zei Hindo. Wel slordig trouwens dat het KWPN dat niet automatisch omzet.

Hindo2
Berichten: 981
Geregistreerd: 09-05-07
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Orientatie First Promise (PROK Ster) x Krack C (keur pref)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 13:37

Vind ik ook vreemd Jan. Zou met zo’n geautomatiseerd systeem toch niet
zo moeilijk moeten zijn..,,,
Ik las t in de IdS en daar stond dat er kontant opgenomen zou worden met de fokker (betreffende merrie is niet door mij gefokt..) Deze man is al wat op leeftijd dus leek mij handiger om t zelf even te regelen ;)

Elisa2

Berichten: 37153
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:03

bobje26 schreef:
Ze is voorlopig ster ivm a papier (had 75/75 op de keuring), ze hoeft enkel ibop of sport te halen. Daarna naar CK voor overige predicaten. Zit nog even te kijken of ik voor of najaars ibop ga doen (denk het laatste). Haar vader heeft cornage onderzoek al gedaan.

Zou je met Toto jr niet bang zijn dat je kleine popjes fokt? Mag van mij best allemaal langer, zwaarder en groter in plaats van 'moderne dressuur' paard. :)

Spielberg heb ik zelf liever niet, geen fijne ervaring mee helaas! :)


Toto fokt geen kleine popjes..was ik ook bang voor. Maar de nakomelingen die ik allemaal gezien heb hadden genoeg maat en formaat, en allemaal veel kracht en een goed achterbeengebruik met lopen. Alleen de bovenlijn is soms een aandachtspuntje.