Ik heb 1 13 jarige merrie solitair x samber geen ster gewoon stamboek goedgekeurd.
Een zeer eerlijke en is gedrag erg stabiele merrie die niet snel onder de indruk is
3 jaar geleden om te hopen dat ik dat nuchtere gedrag zou houden heb ik haar laten dekken door bark innovations chablis gelders.
Hier is een geweldig sport paard uitgekomen een 3 jarige merrie . Mooi kort en meer beweging van achter dan moeder.
Enige minpuntje is dat ze erg sensibel soms kan reageren.Natuurlijk een jong paard maar ze weet heel goed wat wel en niet mag.
Nu werd me gezegt dat een trakehner ook een erg eerlijk rustig paard over het algemeen is .
Mijn hengsten keuzes lopen zwaar uit 1 .
Wat ik zoek in een hengst om mijn merrie te verbeteren
1 meer vierkant extrieur.
2 hals korter merrie heeft een zeer lange nek.
3.chique hoofd wat hengst ook mooi doorgeeft
4.meer beweging vanuit achtee merrie zelf loopt zeer vlak met weinig impuls .
5.een rustig en stabiel vader dier !
Het veulen hoeft niet voor verkoop zal over het algemeen gehouden worde
Hengsten die ik op het oog heb
Ferrari sfn een thunder van de zuuthoeve helaas is deze hengst niet te bezichtigen dit brengt mij twijfel en nog geen duidelijk beeld van nakomelingen
Alexandro P
Mooie hengst die ook zeker de looks en het gangen werk doorgeeft alleen karakter technisch vind ik hem erg sensibel overkomen kan aan mij ligen.
Millenium enige hengst die ik kan vinden hij heeft alles wat ik zie ik een hengst heel allround is ze nakomelingen zo ook zijn zoon helium maar hier is zo moeilijk contact mee te krijgen .(duits is niet mij sterkste kant..)
En het dekgeld is 1200 euro
Weet je een hengst tot de 800 dekgeld graag hoor ik het of ervaring met 1 van deze 3
Boven 800 geen interesse in dit omdat ik al eens 2500 heb vergooit aan dekgeld van decor dreamcatcher
Geen natuurlijke dekkingen!
Zwarte is de merrie voor dekken

Bruine iz haar nu 3 jarige dochter

ik blijf bij mijn advies voor Floris