https://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/1641755
Ik ben heel benieuwd wat jullie over haar kunnen zeggen. Toen ze net geboren was zijn ze van team Nijhof naar haar komen kijken en ze waren toen enorm te spreken over haar. Sowieso krijg ik veel positieve opmerkingen over haar, maar ik weet niet of die opmerkingen altijd even objectief en kundig zijn. Zelf vind ik haar natuurlijk de mooiste van de hele wereld, maar dat telt niet haha. Ik zou heel graag willen dat mensen met een deskundig oog vertellen wat ze wel en niet in haar zien. Zowel in haar bouw als in haar lopen, al ben ik me er van bewust dat dat laatste misschien moeilijk te zeggen is van dit filmpje.
Ik wil graag met haar naar de keuring gaan, maar ik denk dat dit jaar daar te vroeg voor is en we moeten wachten tot volgend jaar, ze toont naar mijn idee nog erg jeugdig. Zou het zin hebben om naar de keuring te gaan? Of is dit van tevoren al kansloos? Vind het zelf heel erg moeilijk om dat in te schatten.
Twee weken geleden hebben we haar voor het eerst gelongeerd, daar is het filmpje ook van. We willen dit rustig uitbouwen en dan kijken of we haar eind deze zomer zadelmak maken, of nog even wachten tot volgend jaar lente.
Paar dagen oud:

Maand of 3:

Nog wat ouder:

En een paar weken geleden:

Voor het eerst aan de longe:
Ben erg benieuwd naar jullie reacties!