De merrie is 1m, de hengst 1m20.
Is dit niet te groot voor de merrie?
Dit is de merrie:

En dit de hengst:

Wat zijn de ervaringen? Ik wil natuurlijk geen problemen bij de bevalling...
Dank jullie!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dus dat is zeker geen probleem. Hij ziet er op de foto groot uit, maar in het echt valt dat reuze mee 
maar de hoofdreden is dus een menpony fokken die beide eigenschappen combineert

) 
). Ik wil niet kopen, ik wil fokken, omdat ik opnieuw de ervaring wil van dat veulentje zien geboren worden, groeien, opleren etc. Dat wil ik. Dus dat wou ik even recht zetten
De hengst is ook vrij slank gebouwd. Ik zie geen probleem
) en zie je altijd wel trekjes erin terug, ookal zijn het alle 3 hele verschillende paarden
SofieHavan schreef:Tessa, Qui Que Bou heeft ongeluk gehad in de opfok en ik heb hem moeten laten inslapen![]()
Ik ga denk ik voor de zekerheid eerst nog eens een dierenarts contacteren en dan beslissen.
Ik zie zelf het potentieel van de kruising anders zou ik het natuurlijk niet doen, maar ik neem zeker alle opmerkingen en tips mee in mijn besluit. Dank jullie wel in elk geval!

Donja schreef:Mijn merrie van 1m met een zeer fijn karakter
[ [url=m/UeBUBK.jpg]Afbeelding[/url] ]
heeft 2 jaar geleden een veulen gekregen van In de ban van Pjotr (1.20m en ook zeer fijn karakter)
[ Afbeelding ]
haar veulen Spirit heeft het karakter van mams en is nu met bijna 2 jaar 1.06m (foto van vorig jaar)
[ [url=m/OZLZgl.jpg]Afbeelding[/url] ]
De maat e.d. zie ik geen probleem in en als jij dit wilt.. gewoon doen