Het is bij lange na geen geweldig beestje het is ook maar een ergens in een achteraf weiland gefokt beestje die uiteindelijk bij mij terecht gekomen is voor training en verkoop. Nashira blijkt een wat moeilijk karakter te hebben en naar mijn idee heeft ze tijd nodig en staat ze dus lekker in een groot weiland.
Nou speelt het idee wel eens door mijn hoofd om er een veulentje bij te fokken. Ze is ondertussen 5 jaar oud maar in het koppie gewoon nog niet toe aan zwaar werk.
De ene dag denk ik dat ik het niet moet doen want ze heeft geen papieren en ik ken haar afstamming vrijwel niet.
De andere dag denk ik voor hier is het geen slecht paard (maar zeer zeker ook niet van wat ik in nl gewend ben) en als ik een redelijk passende hengst kan vinden kan er misschien nog wel wat leuks uitkomen.
Aangezien ik hier in een paarden omgeving zit met er weinig kennis en iedereen simpel zegt; Leuk een veulen!
Dacht ik laat ik eens kijken wat bokt zegt over mijn merrie.Daarbij komt nog het punt dat ik nooit stand foto's van haar heb gemaakt en dat ze op dit moment in een weiland van 10 ha staat met erg veel heuvels dus foto's zijn ook niet geweldig.
Graag zou ik willen weten of het uberhaupt iets is om over na te denken of dat ik het gewoon helemaal moet vergeten.
Ze zit ergens rond de 1.58 dus ze is vrij klein. Ik heb mij laten vertellen dat er Trakehner en Quarter horse bloed in zit.