Wij willen onze knappe merrie Ushi dit jaar weer laten dekken na het verlies deze week van onze prachtige Kodaco, ons veulen van afgelopen jaar..
Nu hebben wij wel al voorkeur voor bepaalde hengsten maar wil gewoon graag weten wat jullie ons aanbevelen en welke hengsten jullie goed bij onze Ushi zouden vinden passen.
Eerst haar bloedlijn:
http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/204479
Ze is een osmium x elcaro waar o.a. ferro, voltaire, ramiro z en Le Mexico in zit. Ik ben een erg felle tegenstander van inteelt dus wil dit dan ook zo veel mogelijk voorkomen.

Dit zijn enkele foto's van mijn knapperd. De laatste foto met mijn Koda van afgelopen jaar...
Ushi is een heerlijk voorwaartse merrie, heeft een goed achterbeen en een fijne bouw. Wat ik wat anders zou willen zien is iets groter en meer voorbeen gebruik en het liefst ook wat meer lengte in het voorbeen. Het karakter van ushi is als een echte ferro en een merrie heel pittig maar wel eerlijk en werkwillig. Ik zou een voorkeur hebben naar een iets rustigere hengst maar kijk hier niet te kritisch naar. Vooral de nakomelingen vind ik erg belangrijk, maar als er dit jaar een hengst ggk word die goed lijkt durf ik het er op te gokken.
Mijn voorkeur gaat nu heel erg uit naar;
1 Ferguson
2 George Clooney
3 Glocks toto jr
Verras me, en wees vooral kritisch! Daar hou ik van!
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes Lovelyn en Ushi