dekhengst voor merrie tango x gribaldi

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

awel

dekhengst voor merrie tango x gribaldi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 15:33

Ik zoek een passsende hengst voor mijn merrie. 1.66 en bloednerveus. Niet gevaarlijk maar overgevoelig aan alles ... kan ook absoluut geen minuut alleen zijn.
Ze heeft een hele sterke achterhand, zwart en 3 ruime gangen. Dus de hengst moet zeer rustig karakter doorvoeren en maat! iemand ideen?

pien_2010

Re: dekhengst voor merrie tango x gribaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 15:37

Welkom op BOkt.

Je topic geopend op ervaring en diensten hoort thuis op fokkerij en afstamming. Daarom verplaats ik je topic.

ED → F-AM

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 15:39

Het beste advies: Niet met deze merrie fokken. Het klinkt niet als een werkbaar paard. Koop een leuke jaarling of 3-jarige. Daarmee zal je ook een stuk goedkoper uit zijn.

awel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 16:01

je kunt er alles mee doen hoor, op wedstrijd mooie resultaten gehaald maar je moet erg veel geduld met haar hebben op alle gebied. ze is ook erg éénkennig. Heb haar afgelopen jaar 1x als draag moeder laten fungeren en ze is een geweldige moeder. Dus haal haar zwakke punten naar boven die versterkt moeten worden. verder heeft ze hele goede afkomst.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 18:52