Help! Hengst voor Indorado-merrie?

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Nicole288, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MarcellaM

Help! Hengst voor Indorado-merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-15 01:24

Zoals de titel al laat blijken, ben ik op zoek naar een hengst voor mijn 3jarige Indorado x Prince Ardent (=Flipper d'Elle) merrie.

Ze heeft een goede maat, springt met wat lange voorbenen en is oke vanachter, heeft wel wat karakter dus dat zou wel iets zijn wat verbeterd kan/moet worden..

Persoonlijk dacht ik aan Contendro, want ik hou wel van die Duitse kalmte maar toch kracht en de hengst Contender heeft een zwak plekje bij me, dus ben er toen ook mee begonnen om ze daarvan te laten dekken. Maar inmiddels zijn we 3 maanden verder en is er nog steeds geen babypaardje in der buik. Mijn idee is dat er dan misschien toch geen goed sperma beschikbaar is van deze hengst. We hebben het vorig jaar ook geprobeerd (met een andere merrie uiteraard) en daar lukte het ook niet bij na tig pogingen. Dus ik ben op zoek naar een andere hengst!

Wie kan mij helpen?

Dit is een filmpje van de merrie tijdens het vrijspringen: http://youtu.be/zX1VXH_KNYI
Als je tussen de andere filmpjes kijkt, zie je 'HoneyB van het Heerehof', dat is namelijk haar moeder weer.. Misschien wel informatief!

Spring- en handelsstal Het Heerehof

_Zsazsa_

Re: Help! Hengst voor Indorado-merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 21:59

Van gogh? Geeft maat, kracht en een heel goed karakter, wellicht kan die ook het voorbeen nog wat verbeteren.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie