Ik vind haar prachtig lopen (kan enorm strekken) ze is wel erg sensibel maar kan ook haar leeftijd zijn ze is pas net onder het zadel. In stal een enorme knuffel.
Wij willen heel graag een veulen van haar die we gewoon voor onszelf houden. Maakt het uit voor een dekstation dat het een kruizing is? Wellicht heeft iemand op bokt een leuke hengst?
Graag zien wij aangezien ze zelf ook echt wel een dressuur typetje is heel leergierig en leert snel dat er ook wel een dressuur hengst op gaat. Ik wil dan graag echt dat swung erin krijgen (ze is van haarzelf wat vlakker in haar gangen) met lang voorbeen. En iets groter dan dat mijn merrie is. Althans ja ik heb wel een plaatje in mijn hoofd maar ik ben niet echt bekent met het dekken en fokken van een veulentje. Uiteraard gaan wij dan wel onder controle van een dierenarts.
Ik heb een paar foto's van la vie est belle in de natte winterperiode. Maar recentere foto's van nu heb ik nog niet zit met een gebroken been thuis.

Wij hebben een eigen pensionstal en ruimte genoeg voor nog een paard erbij discussies over kosten, of dat het wel niet slim is hoeft niet wij zijn volwassen en zitten ons leven al in de paarden.