Hengst voor een clintonmerrie.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

koend

Hengst voor een clintonmerrie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-15 21:50

Ik zoek een hengst voor een clintonmerrie.
De merrie: vrij klein, springt heel goed in vrijheid, is in parcours heel delicaat, springt geen balken, maar stopt vaak. Heel goede galop, maar beweegt verder gewoontjes. Heeft heel veel bloed en is braaf in de omgang.
Gezochte hengst: min. 170 cm, heel goed springen, moedig in parcours zonder het brutale van clinton, liefst ook nog een beetje modern model en geen gekke prijs.

Ik weet dat heartbreaker goed fokt op Clinton, maar ik ben er een beetje bang van, ik ben ook maar een amateur!
Ik heb voorlopig nonstop op mijn lijstje staan, maar ik vind nog geen prijs voor 2015, het model is ook maar matig, springvermogen en karakter zijn wel bewezen.
Een ander idee?

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 21:57

Hoiik herken dat , wij hebben ook een clinton merrie die zo heftig kan zijn, erg veel temperament pf. Kun je de kwpn regio inspecteur niet een dek advies vragen? Daar zit zoveel kennis :) onze merrie is drachtig van arezzo, gekeken meest naar de beenstanden die van onze merrie niet goed zijn..succes er mee groetjes deess :)