Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
set_elkol schreef:Zou leuk zijn als zijn zoon in de toekomst misschien gaat dekken
[KS-ITP] Bentley araloosa fotoshoot
Als ik weer iets vind laat ik het je weten.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar Picasso Kossack is gebleven. Volgens mij Engeland.
set_elkol schreef:Zou leuk zijn als zijn zoon in de toekomst misschien gaat dekken
.
petraaken schreef:bonte hengst met veel arabisch bloed hebben we niet meer bij het NRPS. Vroeger had de nieuwe heuvel zo'n hengst. Volgens mij staat er een zoon van die hengst in Duitsland.
Er zijn wel NRPS hengsten bij de pony's gekeurd die palomino zijn of valk. De meesten hebben minimum 12,5% arabisch bloed of zelfs meer.
ponyparadijs schreef:Je zou ook voor een AES hengst kunnen kijken. Deze geven het veulen een register A papier bij het NRPS.
Wat dan bij stamboek opname (met een passend exterieur) een stamboek papier geeft.
Dat kan overigens met een hengst van elk europees stamboek mits er aan de bloedvoering wordt voldaan.
xirnam heeft een bonte (bruin) hengst en een cremmelo hengst die beide een register A NRPS papier geven.
Hij is heel erg thuis is die aparte kleurtjes dus mogelijk weet hij een hengst die binnen jou verzoeken past.
Tinniie schreef:set_elkol schreef:Zou leuk zijn als zijn zoon in de toekomst misschien gaat dekken
.
Das het planZowel Kas Jack als Bentley zijn van een vriendin van me.
Hij is mooi aan het uitgroeien!
Als je wil geef ik je haar gegevens?
ponyparadijs schreef:Heb je al contact met hem opgenomen?
Hij weet erg veel hengsten te staan.
En zou je mogelijk kunnen adviseren met waar je zou kunnen informeren
basarova schreef:Kas jack is idd ca drager , dat is de reden dat hij gecastreerd is . Het is de bedoeling dat bentley idd gekeurd wordt voor de dekdienst , alles ligt klaar om te testen of hij ook ca drager is . Hij heeft 75 % arabisch bloed . hij is nu anderhalf en zou graag wachten tot hij 3 is.