Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jessix schreef:Kun je de hengsten die je zelf op het oog hebt laten zien of in elk geval vermelden wie dat zijn dan heb ik een beetje een referentiekader voor wat je zoekt?
Heb je Romina Steiner al om advies gevraagd? Ze heeft zelf geen dekhengst staan, maar kent natuurlijk veel hengsten en die mooi aansluiten bij de bloedlijnen van jullie merrie.
En als laatste vraag, wat voor een budget heb je in gedachte? Is een hengst uit het buitenland een optie of liever in België of Nederland?
Jessix schreef:Gin Lemon gaat inderdaad volgend jaar naar de keuring. Ik weet niet of ze hem direct zou inzetten voor externe merries, maar dat moet je d'r zelf vragen. Gin Fizz is verkocht en zal naar Duitsland vertrekken.
Ik denk dat je in combi met Xeque wel een heel beknopt paardje krijgt, al heb ik nog niet verder gekeken dan wat foto's, dus weet niet wat voor een (voor)ouders daar weer achter zitten. Quazar is inderdaad een mooi dier.
Ik zal vanavond eens kijken of ik wat leuke hengsten kan vinden op internet.