Mijn vriend en ik zitten eraan te denken onze 7 jarige merrie (v. discovery) dit seizoen te laten dekken. Nu hebben we beide wat gezocht en op internet gekeken. Nu waren we helaas verhinderd bij hengstenshows bij ons in de regio, waardoor we geen hengsten live hebben gezien.
Wat wij zoeken is een hengst die groot fokt. Koel in het hoofd is en het liefst richting dressuur gaat. Colany haar goede eigenschappen zijn: - Wil altijd werken en toont ook karakter. - Goede springeigenschappen - Loopt leuk dressuur - goede stap en draf
Slechte eigenschappen: - Schrikkerig - Vooral bij stress begint ze snel te krabbelen / dribbelen - Galop mag krachtiger - Klein, ongeveer 1.62m
Foto van Colany staat in mijn profiel.
Welke hengst kunnen jullie aanbevelen of hebben jullie goede ervaringen mee?
Peterina
Geplaatst: 05-05-14 14:15
Het zou makkelijk zijn als je een link naar haar afstamming kan plaatsen. Welke hengst Discovery?
Alexandro P; ik had ongeveer dezelfde eisen en ik heb er een hele goed gelukte, grotere 4 jarige ruin van met hele beste bewegingen en een fijn koel karakter.
Dit is van een halfjaar terug. Haar verdere stamboom heb ik niet helemaal in beeld, had een foto gemaakt van dit eerste stuk. Op internet is ze in elk geval niet terug te vinden: