Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
danisatje schreef:Anoniem schreef:Met die afstamming zou ik zoeken naar een goede springhengst. En niet naar een speciaal kleurtje.
Ja heb je wel gelijk in. Maar het is om zelf te houde als het een hengst is. En anders zou ik ook niet weten welke hengst ik zou moete nemen
Holstman schreef:Dat is uitermate goed springbloed!
Commercieel zeer gegeerd en ik persoonlijk zou het zonder vinden om te gaan selecteren op de bonte kleur.
Kies daar een commerciele hengst bij en je krijgt een gegeerd veulen of je het nu voor jezelf houdt of verkoopt.
Bloed dat goed matcht met Chin Chin zijn Darco( heel de stam van querly chin bv)en Baloubet du Rouet.
Balou du rouet bv zou op papier wel een leuke combi zijn.
Het is me nu niet echt duidelijk hoe groot je merrie is.
Zou het kunnen dat ze nog niet heel erg lang geleden te koop stond op horsetelex.nl?
Holstman schreef:Dat is uitermate goed springbloed!
Commercieel zeer gegeerd en ik persoonlijk zou het zonder vinden om te gaan selecteren op de bonte kleur.
Kies daar een commerciele hengst bij en je krijgt een gegeerd veulen of je het nu voor jezelf houdt of verkoopt.
Bloed dat goed matcht met Chin Chin zijn Darco( heel de stam van querly chin bv)en Baloubet du Rouet.
Balou du rouet bv zou op papier wel een leuke combi zijn.
Het is me nu niet echt duidelijk hoe groot je merrie is.
Zou het kunnen dat ze nog niet heel erg lang geleden te koop stond op horsetelex.nl?

dus sugesties nog altijd welkom.