Het is een valk welsh nwr merrie die op dit moment veel te zwaar is en zo uit het land komt.
Het is een merrie met een hele goede bovenlijn, veel beweging, mooie ruime stap en zeer sterk en krachtig motor achterin hals had van iets meer lengte mogen zijn, tevens is ze iets aan de maat en zal ze de E wel aantikken. (moet nog laten meten)
Ik ben op zoek naar een wat kleinere (denk aan 1.43/1.44) Duitse hengst om hopelijk mooi in de D te komen, mooi sprekend hoofdje zeer sterke goede beweging en toch wel bewezen sprekende nakomelingen. Het liefst KI maar natuurlijke sprong geen bezwaar mits het kwa rijden binnen de beperken blijft (max 3/4 uur)
Het is de bedoeling om haar rond April/begin Mei te insemineren verder gaan met klaarmaken voor de keuring rond Juni/Juli en kijken of ze daar STER kan worden. Moeders heeft dit jaar al leeftijd van 21 jaar en draagt op dit moment haar 17 veulen! Zij is verschillende keren als veulen, enter twenter en 3 jarige kampioen geworden. Haar volle broertje Special was tevens goedgekeurd voor de dekdienst (nu geruind voor de sport)
Ik beschik op dit moment nog niet over beter beeld materiaal maar zal snel volgen zodra ze op stal staat, ze is dus nog behoorlijk dik, pluizig en niet in show conditie

Zoals jullie kunnen zien was behoorlijk glad en klein stukje binnenkort beter materiaal

Hier een foto van haar volle broer wel in getrainde conditie:

Zowel special al Mierela vader: Kooihuster Samme
Uhmm ik zal vast wel wat dingen vergeten te vertellen, vragen dan hoor ik dat natuurlijk graag
Ben benieuwd met wat voor hengsten jullie aankomen, hengsten moeten echt niet te groot zijn! (mijn grote eis!)
Ik heb op dit moment al 1 hengst hele tijd op nummer 1 staan. Benieuwd wat jullie laten zien

Edit: dekgeld maakt mij niet heel erg uit