Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NatasjavE schreef:Wat vind je van een Gelderse hengst(Geen Tuigpaard?)
Dat zijn veelzijdige paarden (worden voor springen, dressuur en mennen gefokt) Het zoiijn paarden die net even wat minder kwalijknemend zijn.
Voor een goede galop kan je denken aan Alexandro, Wilson of Vitens. Vitens is de grootste van de 3.
Edit Gelderse hengsten zijn gewoon KWPNers. Je veulen krijgt dan gewoon een KWPN veulenboekpapier.
miespotter schreef:NatasjavE schreef:Wat vind je van een Gelderse hengst(Geen Tuigpaard?)
Dat zijn veelzijdige paarden (worden voor springen, dressuur en mennen gefokt) Het zoiijn paarden die net even wat minder kwalijknemend zijn.
Voor een goede galop kan je denken aan Alexandro, Wilson of Vitens. Vitens is de grootste van de 3.
Edit Gelderse hengsten zijn gewoon KWPNers. Je veulen krijgt dan gewoon een KWPN veulenboekpapier.
Ik was inderdaad al op het spoor gekomen van Alexandro en Wilson, beide mooie en goeie hengsten! Vitens vind ik niet zo'n mooie hengst, die vind ik toch weer te veel weg hebben van een tuigpaard