Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jsofie schreef:Ik ga met smeetjoew mee. Zonde om met een draversmerrie te gaan fokken, ook al hoef je geen sportpaard. Hier gaat denk ik weinig moois/functioneel uitkomen.
jsofie schreef:Ik ga met smeetjoew mee. Zonde om met een draversmerrie te gaan fokken, ook al hoef je geen sportpaard. Hier gaat denk ik weinig moois/functioneel uitkomen.
Esther28 schreef:Dit is geen fokken, maar vermeerderen.
jsofie schreef:Zonde om met een draversmerrie te gaan fokken, ook al hoef je geen sportpaard. Hier gaat denk ik weinig moois/functioneel uitkomen.
smeetjoew schreef:Ho maar ik oordeel ook helemaal niet. Ik zeg alleen maar dat je voor veel minder geld een beter dier kunt kopen. Er lopen zoveel goede veulens rond waarvan velen opzoek naar een nieuwe baas, dat het dan gewoon zonde is - vind ik - om dan een beetje een lukrake combinatie te maken... En dat je ze een blijvend thuis geeft of niet, maakt mij niks uit, maar er zijn gewoon nog genoeg beesten die een nieuwe baas moeten en vind ik met een dergelijk paard fokken gewoon overbodig.
En je weet nooit wat de toekomst brengt, stel je moet 'm wel verkopen... in deze tijd raak je zo'n kruising dan aan de straatstenen niet kwijt en wordt het een enkeltje slager... Dat is ook niet echt een tof toekomstperspectief. Want verwacht niet dat de markt in een jaar of 5 weer helemaal aangetrokken is.