Ik heb sinds kort een bwp merrie gekocht met als afstamming Griseldi x Millar. Ze is dus springengefokt maar heeft toch 3 correcte gangen, daar ik zelf meer dressuurgericht rijdt wil ik deze merrie laten dekken door een dressuurhengst! Ze is heel cool in haar hoofd en heeft een braaf karakter tijdens het rijden, in de stal is ze wel een echte merrie en eerder dominant! Ze is stevig, gespierd gebouwd en vos van kleur, ze is 1.70m groot!
Misschien wat meer informatie? Wat is je fokdoel? Verkoop of zelf houden? Wat zijn de verbeterpunten van de merrie (iets specifieker) en wat zou je graag willen behouden? En een (paar) foto(s) kunnen ook helpen.
ik wil het veulen zelf houden, ik heb echt een gouden paardje aan mijn merrie, ze is superbraaf daarom dat ik er ook een veulentje van wil maar ze is niet echt vooruit van haarzelf, eerder lui, dit zou ik graag wel hebben voor haar opvolger!
Heb je een linkje naar de afstamming en wat wil je fokken?
BritHittepit
BatmanBrit
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-12 22:53
ik weet niet of er een linkje van bestaat ga eens nakijken ik wil eigenlijk een leuk dressuurpaardje kweken waar ik zelf goed mee aan de slag kan tot midden ofzo, heb geen echt ambitities als we ver geraken is dit goed meegenomen!