Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Donutje schreef:Ik zie dat je topic al heel veel bekeken is maar dat er niemand reageert. Waarschijnlijk durft niemand zijn vingers hier aan te branden, bang voor het commentaar. Lees het topic over Bacardi II maar eens door dan weet je waarom. Er zijn genoeg leuke hengsten dus het gaat je vast wel lukken een goede voor jouw merrie te vinden. Succes.
Sammie schreef:Deze reactie leest een beetje apart. 66 maal bekeken is helemaal niet veel. En de aanname die je vervolgens doet is nergens op gebaseerd. Misschien de discussies gewoon zuiver houden. Die van Bacardi II in het betreffende topic en de merrie van ts hier? Al kan het zeker geen kwaad dat ts dat topic doorleest waarom mensen advieseren om niet met een papierloos paard te fokken. Zeker niet in deze tijden. Vervang hengst in dat topic voor merrie en voila
Sammie schreef:Ik begrijp je eerste opmerking niet zo goed, annelies. Sowieso al niet waarom die discussie over die bacardi hier gevoerd moet worden (en het verbaasd mij ook dat er al twee lange overlopen![]()
). Wat dus bij voorbaat al niet was gebeurd als donutje die (imo onnodige) opmerking hier nooit had gemaakt. Als je een discussie wil voeren over verschillen in papierloos en niet-goedgekeurd kun je beter een ander topic openen.
anneliesdj schreef:Als je dat niet weet is het misschien handig om dat eerst te vragen, alvorens te roepen dat mijn opmerking te kort door de bocht is.JOf je daarmee Bacardi II gelijk wilt stellen aan een papierloos paard of een papierloos paard gelijk aan een niet goedgekeurde hengst, geen idee.
Lijkt mij dat we het op dit punt dus gewoon eens zijn.Citaat:En als je mijn reactie hebt gelezen zie je dat ik het heb over een veulen fokken voor jezelf, voor de markt/handel of wat ook moet je er nooit aan beginnen (wat ik ook al aangaf).
Donutje schreef:Naar mijn idee is er geen probleem hoor.Wil je zo vriendelijk zijn mij er buiten te laten. Volgens mij heb ik mijn excuses al aangeboden. Verwijder mijn bericht dan gewoon, dan is het probleem opgelost.