Welke Hengst past bij deze Sir Sinclair/Haarlem merrie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RichardC

Welke Hengst past bij deze Sir Sinclair/Haarlem merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 07:29

Afbeelding

Ben erg benieuwd wat jullie vinden. Welke hengst past goed bij mijn merrie. Ik zal overal erg blij zijn met een copy van haar. Wil een dressuur paard. Will graag meer bergop beweging hebben in haar veulen. Mijn merrie heeft al een hele soepele draf. Zou beter kunnen schakelen in galop, en een beetje makkelijker zijn in omgaan.

Had gedacht aan Negro of Chippendale. Vooral die draf van Chippendale zou ik wel willen in mijn veulentje. Hartelijk bedankt voor ieder advies.

RichardC

Re: Welke Hengst past bij deze Sir Sinclair/Haarlem merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 07:34

DiamondHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 19:56

Fraaie aansprekende merrie! Heb je een linkje van horsetelex voor de volledige afstamming?
Het eerste wat me opvalt op de standfoto is de lengte van haar croupe die is wat kort en ze lijkt ook wat over het voorbeen te staan, dat zijn absoluut aandachtpunten om rekening mee te houden bij een hengsten keuze!

RichardC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 03:25

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:50

Hele mooie merrie,vindt haar hals/schouderpartij erg mooi! rug is een aandachtspuntje dus ik zou een hengst zoeken met een sterke bovenlijn en wat DH ookal zegt.

Daar zou ik even goed naar kijken bij Chippendale..