Foto's exterieur hengsten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

muiszje

Foto's exterieur hengsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 12:44

Hoi iedereen,

Ikzelf zit niet zo in de hengsten en kan maar een paar namen zo uit mn hoofd noemen, terwijl iemand die er in zit mij waarschijnlijk in een num van tijd even kan helpen:

voor een klein onderzoekje ben ik opzoek naar foto's van( het liefst bekende) hengsten (zowel dressuur als springen)
met toch wel duidelijk sabelbenig of recht achterbeen, kort voorbeen en lang voorbeen. Ook ben ik op zoek naar verschillende halsen: lang, kort, onderontwikkeld, te ontwikkeld, opwaards, neerwaarts. Ik moet de foto's mooi naast elkaar kunnen zetten.
Mocht iemand nog 2 plaatjes kunnen vinden van hengsten met lange broekspier en korte broekspier zie ik die ook graag tegemoet.

alvast enorm bedankt!
:D

Talishe

Re: Foto's exterieur hengsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 22:42

Als je bij hengsten.kwpn.nl kijkt zie je alle hengsten met hun exterieur indexen erbij

donia

Re: Foto's exterieur hengsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 09:50

Wijlen Gert van der Veen, inspecteur van het KWPN, heeft destijds een boekje geschreven ''Het paard in partjes'' met veel verhelderende foto's over exterieuronderdelen.