Ik heb een Randel Z x Littorio merrie. Het is een langgelijnde, robuuste merrie met een erg sterk achterbeen. Ze heeft een wat korter voorbeen en is niet bergopwaarts gebouwd.
Ik ben op zoek naar een dressuurhengst die beweging vererft, die zijn bergopwaartse bouw vererft en die exterieur (model) en karakter vererft.
Iemand advies ?
Laatst bijgewerkt door petraaken op 12-04-11 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:tag toegevoegd
petraaken
Graag nog even een goede standfoto en/of bewegingsfoto/filmpje plaatsen. Dan voldoet dit topic helemaal aan de regels van dit forum. Zonder foto's kan er nl moeilijk advies gegeven worden.
Hey B_trained, Heb je misschien een foto? heb ook een Randel Z (wel eerder springgefokt), maar ben nieuwsgierig naar het feit dat ze niet bergopgebouwd is, dit heb ik namelijk ook bij mijn Randel
Qua springen heb ik nl Zorro in mijn hoofd om haar te laten dekken ( Cavalier x Clinton)
katrienh
Geplaatst: 19-04-11 23:57
Ben ook benieuwd naar een foto.
Snap niet goed waarom je op een Randel Z merrie met kort voorbeen en die niet bergopwaarts gebouwd is, een dressuurhengst gaat zetten, met als doel een dressuurpaard te fokken (?)